با این توصیه عملی دانش خود را در مورد جراحی زیبایی افزایش دهید

در این وبلاگ به شما کمک می کنیم تا به زیبایی خودتان کمک کنید.

چهارشنبه ۰۹ خرداد ۰۳

با این توصیه عملی دانش خود را در مورد جراحی زیبایی افزایش دهید

۱۲ بازديد

جراحی زیبایی لازم نیست ترسناک باشد. اگر می خواهید جراحی پلاستیک انجام دهید یا نه، این مقاله را بخوانید. تمام اطلاعات را وارد کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا گزینه جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

 

اطمینان حاصل کنید که در مورد هر جراحی که مد نظر شماست تحقیق می کنید. به جایی که آنها به مدرسه رفتند نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا جایزه ای دریافت کرده اند یا به هر طریقی تنبیه شده اند. غیرممکن است که تصمیم تحصیلی در مورد اینکه از کدام جراح استفاده کنید، مگر اینکه این عوامل را در نظر بگیرید.

 

به مکانی که عمل شما انجام می شود سفر کنید. اگر قرار است جراحی سرپایی انجام دهید، باید از قبل در مورد دیدن نواحی جراحی بپرسید. این به شما کمک می کند تا زمانی که زمان آن فرا می رسد، اگر بیمارستان یا مکانی را که در آن جراحی انجام می شود قبل از رفتن زیر چاقو دیده باشید، آرامش بیشتری داشته باشید.

 

تقریباً همه انواع جراحی پلاستیک نیاز به نوعی بیهوشی دارند. به یاد داشته باشید که یک نوع بیهوشی وجود ندارد که در همه موارد موثر باشد، بنابراین حتماً با پزشک خود در مورد مزایا و معایب گزینه های مختلف خود صحبت کنید. در بسیاری از مواقع برای جراحی های بزرگتر به بیهوشی عمومی نیاز است.

 

هنگام در نظر گرفتن جراحی زیبایی، مطمئن شوید که قبل از مراجعه به یک متخصص، لیستی از سوالات را تهیه کرده اید. این مهم است زیرا نه تنها آنها از اینکه شما به خوبی آماده شده اید قدردانی می کنند، بلکه این یک راه عالی برای اطمینان از این است که به هر یک از سوالات شما پاسخ داده می شود.

 

در مورد عمل زیبایی احتمالی خود انتظارات منطقی داشته باشید. اگرچه پیشرفت‌های زیادی در صنعت جراحی زیبایی وجود دارد، اما محدودیت‌هایی برای کاری که جراح می‌تواند انجام دهد وجود دارد. این چیزی است که باید در نظر بگیرید، به خصوص اگر مشکلات بدنی دارید. اگر ادراک بدن مشکل باشد، یک روش جراحی ممکن است آن را حل نکند. لازم است که کمک حرفه ای برای کمک به شما در آنچه تجربه می کنید بیابید.

 تزریق چربی بهتر است یا ژل؟
این روز ها روش‌ های درمانی بسیار زیادی برای از بین ‌بردن چین ‌و چروک و زیبا سازی ظاهر افراد وجود دارد که هر شخص با توجه ‌به شرایطی که دارد یکی از آنها را انتخاب می‌ کند. شاید برای شما هم این سؤال پیش آید که تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل و بهتر است کدام یک از این گزینه‌ ها را برای خودتان انتخاب کنید؟ به‌ طور کلی می ‌توان گفت که برای انتخاب یکی از این دو گزینه باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا او با توجه ‌به شرایطی که دارید یکی از آنها را انتخاب کند. اگر شما شرایط ایده‌ آلی برای استفاده از هر دو روش داشته باشید باید گزینه بهتر را انتخاب نمایید. برای اینکه بدانید کدام یک از این موارد بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

                                                                 

باید خود را آگاه کنید که نمی‌توان با روش‌های زیبایی به‌گونه‌ای رفتار کرد که انگار در حال خرید یک عضو جدید از بدن هستید. جراحی زیبایی می تواند یک ویژگی از ویژگی های فیزیکی فعلی شما را بهبود یا تقویت کند، اما نمی تواند آنها را دوباره انجام دهد. این روش‌ها خطراتی را به همراه دارند و باید مطمئن باشید که 100% در مورد تغییراتی که قرار است در بدن خود ایجاد کنید، آگاه هستید.

 

اجازه ندهید افراد مشهور روی شما تاثیر بگذارند. شما نباید برای شبیه شدن به افراد مشهور یا به این دلیل که یک ستاره عمل مشابهی انجام داده است، جراحی زیبایی انجام دهید. این یک انتخاب کاملا شخصی است و انجام عمل جراحی باید به شما کمک کند احساس راحتی بیشتری در بدن خود داشته باشید، نه اینکه از شخص دیگری تقلید کنید که ممکن است در پنج سال آینده دیگر الگوی شما نباشد.

 

این احتمال وجود دارد که از نتایج جراحی زیبایی خود ناراضی باشید. شما می توانید با انجام تحقیقات خود در مورد جراح و مرکز درمانی که در آن عمل خود را انجام می دهید، شانس را کاهش دهید. مطمئن باشید که جراح تمام گواهینامه های مناسب و شهرت زیادی در جامعه دارد.

 

زمانی که برای جراحی زیبایی مراجعه می کنید، مطمئن شوید که ناخن های رنگ شده ندارید. پس از انجام بیهوشی، پزشک باید ناخن‌های شما را از نظر علائمی که نشان می‌دهد بدن شما اکسیژن کافی دریافت نمی‌کند، بررسی کند. میخ های رنگ شده تشخیص آن را تقریباً غیرممکن می کند.

 

برای درد آماده باشید. هیچ راهی برای دور زدن این واقعیت وجود ندارد که بسیاری از عمل های جراحی زیبایی دردناک هستند. خودتان را برای آن آماده کنید. بسیاری از بیماران گزارش می دهند که ناخوشایندترین جنبه کل فرآیند درد است. ممکن است چند هفته بعد از جراحی شما ادامه داشته باشد. شما می توانید با اطمینان از اینکه در فرم بدنی خوبی هستید، قبل از رفتن به زیر چاقو، کمی این مشکل را کاهش دهید.

 

در حالی که رژیم غذایی همیشه مهم است، باید در طول زندگی شما حفظ شود. حدود یک ماه قبل از جراحی زیبایی بسیار مهم است. یک رژیم غذایی مناسب به این معنی است که بدن شما آمادگی بهتری برای بهبود خود در دوره بهبودی دارد. از غذاهای سرخ شده یا چرب خودداری کنید. از کربوهیدرات های سالم و پروتئین ها استفاده کنید.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، مهم است که در مورد مراقبت های بعد از خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اغلب، برای مدتی پس از انجام این روش، در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مواردی مانند تمیز کردن و آماده کردن وعده غذایی، کمکی در اختیار دارید.

 

از پزشک خود بپرسید که آیا جراحی زیبایی که در نظر دارید خطر ایجاد زخم یا عفونت را در پی دارد یا خیر. برخی از جراحی ها همیشه جای زخم دارند. اگرچه در برخی موارد، جای زخم ممکن است بر واقعیت فعلی ارجح باشد. همیشه خطر عفونت را ارزیابی کنید. همچنین در نظر بگیرید که عفونت های احتمالی چقدر می توانند خطرناک باشند.

 

از رفتن با اولین جراحی که ملاقات می کنید اجتناب کنید. قبل از تصمیم گیری نهایی، مدتی را صرف صحبت با حداقل دو یا سه جراح کنید. با برخی مراجع هم صحبت کنید. این کمک می کند تا مطمئن شوید که مجرب ترین جراح را برای عمل خود پیدا کرده اید. همچنین به اطمینان از رضایت شما در نتایج نهایی کمک خواهد کرد.

 

بپرسید که آیا عمل جراحی زیبایی شما توسط ارائه دهنده بیمه شما پوشش داده می شود یا خیر. اگر جراحی انتخابی باشد، اغلب پاسخ منفی است، اما به هر حال بهتر است بپرسید. آنها ممکن است بتوانند با شما همکاری کنند تا ترتیبی را بیابند که از آن راضی هستید.

 

یک روز قبل از جراحی، باید چند کار خاص برای رژیم غذایی خود انجام دهید. در 12 ساعت گذشته قبل از عمل، شما نباید مطلقاً چیزی بخورید. با این حال، تمام روز قبل، باید مراقب آنچه می خورید باشید تا از عوارض جلوگیری کنید. از غلات کامل و پروتئین های سبک استفاده کنید و از چربی های سنگین اجتناب کنید.

 

در مورد تصمیم خود برای انجام جراحی زیبایی با عزیزان خود صحبت کنید. شما باید تا به حال چیزهای زیادی بدانید و می توانید به آنها کمک کنید تا متوجه خطرات آن شوند، بسیار خوب است که بخواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید. فن آوری پزشکی مدرن می تواند به شما در اصلاح نواحی مشکل و رسیدن به نتیجه دلخواه کمک کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.