آرشیو شهریور ماه 1402

در این وبلاگ به شما کمک می کنیم تا به زیبایی خودتان کمک کنید.

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

هر آنچه که باید قبل از انجام جراحی زیبایی بدانید

۱۲ بازديد

دلایل مختلفی برای انجام جراحی زیبایی وجود دارد، اما به دلایلی، افراد فکر می کنند که جراحی زیبایی تنها به صورت محدود می شود. نواحی زیادی از بدن وجود دارد که می‌توانند تحت عمل جراحی قرار بگیرند و تغییر کنند. آیا شما علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟ خوب، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی زیبایی ادامه مطلب را بخوانید.

 

تحصیلات جراح پلاستیک را بررسی کنید. اگر به هر نوع جراحی زیبایی فکر می کنید، باید مطمئن شوید که به درستی انجام شده است. بهتر است قبل از تصمیم گیری برای انجام عمل جراحی، در مورد تحصیلاتی که پزشک دریافت کرده است تحقیق کنید و مطمئن شوید که مجوز دارند.

 

مطمئن شوید که دقیقاً متوجه شده اید که بعد از عمل چه نوع دوره بهبودی خواهید داشت. بسیاری از مردم بر این باورند که می توانند بلافاصله به سر کار بازگردند. در حالی که این موضوع برای جراحی های جزئی صادق است، انجام یک روش بزرگ بدون زمان بهبودی امکان پذیر نیست. از قبل با پزشک متخصص خود صحبت کنید.

 

جراحی زیبایی همیشه حداقل به یک روز بهبودی نیاز دارد. بسیاری از اوقات دوره نقاهت بسیار طولانی تر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که برای این روزها برنامه ریزی کرده اید، از جمله اینکه چه کسی به شما کمک می کند و به خصوص اینکه چگونه در زمانی که از کار و حقوق دور هستید، هزینه های خود را حفظ خواهید کرد.

 

آیا به دلیل آنچه دیگران می گویند از انجام جراحی پلاستیک می ترسید؟ اگر هستید، پس خیلی مهم است که با خودتان بنشینید. (و شاید یکی از عزیزان مورد اعتماد) تمام دلایلی را که در مورد انجام این کار فکر می کنید یادداشت کنید. شما نیازی به پاسخگویی به دیگران ندارید، اما در تصمیم خود احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد.

 

هنگام بررسی هر نوع جراحی، همیشه باید برای مشکلات آماده باشید. این در مورد جراحی پلاستیک حتی بیشتر صادق است، زیرا شما نیز شانس یک کار ناموفق را دارید. این به معنای ترساندن شما نیست، فقط به عنوان یادآوری است که شماره یک جراح پشتیبان را در اختیار داشته باشید.

 

بسیار مهم است که جراح زیبایی را انتخاب کنید که دارای گواهینامه های مناسب باشد تا اقداماتی را که به دنبال آن هستید انجام دهید. بسیاری از پزشکانی که در نوع خدمات مورد نظر شما بی تجربه هستند خدمات خود را به شما ارائه می دهند. اگر با دکتری بروید که تجربه ای ندارد، در این صورت در معرض خطر عدم موفقیت این روش هستید.

 

اگر به انجام برخی جراحی های زیبایی فکر می کنید، باید به خاطر داشته باشید که تمام جراحی ها با خطراتی همراه هستند. مهم نیست که جراحی چقدر جزئی باشد، همیشه خطر عوارض وجود دارد. بنابراین به یاد داشته باشید که برای انجام یک عمل جراحی زیبایی آماده باشید.

 میزان ماندگاری زاویه‌ سازی فک و صورت

زیباسازی صورت با روش‌ های مختلف امروزه به عنوان یکی از اولویت‌ های مهم بسیاری از افراد محسوب می ‌شود. یکی از روش‌ های زیباسازی زاویه‌ سازی فک و صورت است که در کلینیک‌ های زیبایی مختلفی که در کشور وجود دارند انجام می‌ شود. افرادی که قصد زاویه سازی فک و صورت یا کانتورینگ صورت را دارند می ‌خواهند بدانند که آیا ماندگاری این روش طولانی است یا پس از مدت کوتاهی از بین می ‌رود. 

قبل از انجام جراحی زیبایی، توجه داشته باشید که ممکن است عوارضی از این عمل وجود داشته باشد. جراح پلاستیک شما به احتمال زیاد این عوارض احتمالی را با شما برطرف خواهد کرد. برای شما مهم است که از آنها آگاه باشید. برخی از عوارض ممکن است شامل عفونت، تورم، افزایش فشار خون و اگرچه نادر، حتی مرگ باشد.

 

رینوپلاستی جراحی است که باعث تغییر شکل بینی می شود. این جراحی تقریباً رایج ترین جراحی زیبایی است. جراح بینی را بزرگتر یا کوچکتر می کند یا شکل پل یا نوک بینی را به کلی تغییر می دهد. می تواند آسیب، نقص مادرزادی یا مشکل تنفسی را اصلاح کند.

 

اگر قصد انجام جراحی زیبایی را دارید، هنگام ملاقات با جراح خود آماده باشید. لیستی از سوالاتی که نیاز به پاسخ دارید داشته باشید. هر چیزی و هر چیزی که فکرش را می کنید بپرسید. نگران برداشتن برخی از یادداشت ها نباشید. تصمیم مهمی است. ممکن است بعداً هنگام آماده شدن برای جراحی به یادداشت نیاز داشته باشید.

 

برای اطمینان از داشتن یک جراح خوب، بپرسید که جراح شما از کجا امتیازات بیمارستانی دارد. بسیاری از جراحان به جای بیمارستان ها از کلینیک های سرپایی تمرین می کنند. امتیازات بیمارستان همچنان می تواند به بیماران بالقوه کمک کند تا اعتبار جراح را تعیین کنند. بیمارستان‌ها بررسی‌های پس‌زمینه‌ای را بر اساس گواهی‌های جراح و سابقه تخلف انجام می‌دهند. جراحان بدون امتیاز بیمارستان باید توضیح خوبی برای این کمبود داشته باشند.

 

به پرداخت نقدی هزینه عمل خود فکر کنید. جراحان اغلب با دستمزدهای بزرگ ارائه دهندگان ناشی از تأمین مالی شخص ثالث گیر می کنند. در نتیجه هزینه بیشتری پرداخت می کنید. با پزشک خود در مورد هرگونه صرفه جویی که ممکن است از انتخاب این روش پرداخت حاصل شود، صحبت کنید. همچنین وب‌سایت‌هایی در دسترس هستند که می‌توانند گزینه‌های شما را بر اساس پزشکی که انتخاب می‌کنید به شما نشان دهند.

 

برای اطمینان از بهبودی کامل، توصیه های پزشک خود را در مورد برنامه بهبودی خود دنبال کنید. بسته به روشی که انجام داده اید، بهبودی ممکن است تا یک ماه طول بکشد. مطمئن شوید که مرخصی مورد نیاز برای جراحی را در نظر گرفته اید. تا زمانی که آماده نشده اید، خود را برای انجام کارهای زیادی تحت فشار قرار ندهید.

 

اگر می خواهید جراحی زیبایی انجام دهید، ابتدا باید تمام عوارض احتمالی را بررسی کنید. همیشه هنگام جراحی خطراتی وجود دارد و انجام جراحی زیبایی نیز تفاوتی ندارد. تنها راه برای تصمیم گیری آگاهانه این است که بدانید چه چیزی می توانید انتظار داشته باشید و چه اتفاقی ممکن است بیفتد.

 

وقتی برای یک پروسیجر می روید راحت باشید. اگرچه جراحی زیبایی انتخابی و نسبتاً جزئی است، اما همچنان جراحی است. کل فرآیند ذاتاً استرس زا است. برای اینکه استرس خود را به حداقل برسانید و عمل جراحی خود را روان‌تر انجام دهید، برای آشنایی با تیمی که با شما کار خواهند کرد، وقت بگذارید. قبل از موعد به بیمارستان یا کلینیک مراجعه کنید. به این ترتیب یک محیط ناآشنا نیست.

 

اگرچه جراحی زیبایی در حال رایج تر شدن است، اما هنوز خطرات خاصی در ارتباط با این روش ها وجود دارد. مانند هر عمل جراحی دیگری، بیهوشی که برای آرام کردن شما در طول عمل استفاده می شود، خطر بزرگی دارد. قبل از جراحی، تحقیقاتی انجام دهید تا بفهمید چه نوع بیهوشی استفاده می شود.

 

به دنبال دریافت کارت اعتباری باشید که به طور خاص برای مراقبت های بهداشتی است. این نوع کارت فقط برای اقدامات پزشکی است. شما هر ماه بخشی از بدهی خود را پرداخت می کنید، درست مانند یک کارت اعتباری معمولی. آنها پرداخت برای این روش را آسان تر می کنند، اگرچه شما باید مطمئن شوید که توانایی پرداخت هزینه ها را دارید، در غیر این صورت ممکن است به دلیل پرداخت پول زیادی خاتمه دهید.

 

آیا به جراحی زیبایی فکر می کنید؟ خوب پس این اتفاق بیفتد. اگر اکنون از شانس خود استفاده نکنید، در آینده از انجام جراحی زیبایی پشیمان خواهید شد. امیدواریم همه چیز به خوبی پیش برود و اگر تمام اطلاعاتی را که امروز از این مقاله آموخته‌اید به کار ببرید، باید این کار را انجام دهید

آنچه همه باید در مورد جراحی زیبایی بدانند

۷ بازديد

جراحی زیبایی چیزی است که باید قبل از پریدن به آن عمیقاً فکر کرد. شما باید سؤالات درستی را بدانید که باید از خود و همچنین هر کسی که برای انجام مراحل با آنها مصاحبه می کنید بپرسید. این مقاله سعی خواهد کرد آنچه را که باید در مورد آن فکر کنید و آنچه را که باید بدانید را برجسته کنید.

 

شما باید در انتخاب جراح زیبایی خود بسیار محتاط باشید. شما باید با دوستان و افراد جامعه خود صحبت کنید. شما باید جراح خود را به صورت آنلاین جستجو کنید و نظرات بیماران سابق را بخوانید. برای داشتن تجربه جراحی زیبایی خوب، ضروری است که به جراح خود اعتماد داشته باشید.

 

با رعایت رژیم غذایی مغذی و استفاده از مکمل های ویتامینی در صورت امکان از عوارض جراحی زیبایی پیشگیری کنید. جراحی همیشه چیزی است که برای از بین بردن آن به زمان نیاز دارد، اما شما باید با اطمینان از اینکه بدنتان می تواند کارهایی را که باید انجام دهد، خود را برای بهبودی آماده کنید. تغذیه مناسب کمک خواهد کرد.

 

قبل از اینکه به پزشک مراجعه کنید، تصمیم بگیرید که دقیقاً چه کاری می خواهید انجام دهید. هرگز بدون دانستن اینکه دقیقاً می‌خواهید چه کاری انجام دهید، وارد یک مشاوره نشوید، زیرا ممکن است پزشک سعی کند شما را متقاعد کند که به کار دیگری نیاز دارید. تصویر شفافی از آنچه انتظار دارید در ذهن خود داشته باشید و آن را در طول مشاوره با پزشک در میان بگذارید.

 

در مورد پرداخت هزینه عمل جراحی پلاستیک خود مستقیماً با بیمه گر خود صحبت کنید. در حالی که رویه‌های انتخابی معمولاً پوشش داده نمی‌شوند، تا زمانی که تلاش نکنید هرگز نمی‌دانید. به ویژه، اگر بتوانید ثابت کنید که به دلایل پزشکی باید این روش را انجام دهید. ممکن است بتوانید غرامت دریافت کنید. اگر می‌توانید پاسخ رضایت‌بخشی دریافت کنید، از هر زاویه ممکن صحبت کنید تا ببینید.

 

مهم نیست که یک عمل جراحی زیبایی چقدر جزئی است، شما باید یک شبکه پشتیبانی محکم در جای خود داشته باشید. مطمئن شوید که یکی از دوستان یا خویشاوندان دقیقاً می داند کجا هستید و چه می کنید. جراح شما و تیم او نیز باید اطلاعات تماس مربوطه را داشته باشند. به این ترتیب، فقط در صورت بروز عوارض غیرمنتظره، شخصی آماده کمک به شما خواهد بود.

 

در حالی که اولین دکتری که با او مشورت می کنید ممکن است همه چیزهای درست را بگوید، هنوز باید قبل از تصمیم گیری در مورد محل انجام جراحی با چندین جراح دیگر صحبت کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که همه چیزهایی که گفته می شود درست است، و همه آن ها فقط برای به دست آوردن کسب و کار شما گفته نشده است.

 

حتما بپرسید که آیا جراح پلاستیک شما یک جراح زیبایی است یا یک جراح ترمیمی. در حالی که این دو فوق تخصص هر دو زیر چتر جراحی پلاستیک قرار می گیرند. آنها می توانند در عمل بسیار متفاوت باشند. اگر به دنبال جراحی زیبایی هستید، یک جراح می خواهید که با جراحی زیبایی به طور کلی و روش مورد نظر شما به طور خاص آشنا باشد.

 

شما می خواهید تمام تلاش خود را بکنید تا جراحی پیدا کنید که همیشه با شما صادق و صادق باشد. مطمئن شوید که در مورد خطرات مربوط به روش خود سوال کنید. اگر جراح طوری رفتار می کند که هیچ خطری وجود ندارد و ترس شما را نادیده می گیرد، نباید به او اجازه انجام عمل جراحی را بدهید.

 

با افراد دیگری که جراحی مورد نظر شما را انجام داده اند صحبت کنید. اگر می توانید، افرادی را پیدا کنید که از جراح مورد نظر شما استفاده کرده اند. شما می توانید چیزهایی را که پزشکتان در مورد به اشتراک گذاشتن آنها با شما فکر نکرده است یا هر چیزی که سعی در پنهان کردن آنها دارد، پیدا کنید. سعی کنید هزینه های مربوط به آن را تعیین کنید و مسیر بهبودی چقدر طول کشید.

 

به خود اجازه ندهید که به جراحی زیبایی معتاد شوید. هنگامی که مردم یک بار آن را انجام دهند و از نتایج راضی باشند، فکر می کنند با ادامه انجام آن بهتر ظاهر خواهند شد. جراحی پلاستیک بیش از حد باعث می شود که شما دروغین به نظر برسید. حتی می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

 تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه تزریق چربی به سینه، یکی از روش های مختلفی برای افزایش سایز و تغییر فرم سینه وجود دارد. اگر دوران بلوغ شما به پایان رسیده و به سایز دلخواه سینه نرسیده اید، یا بعد از دوران شیردهی فرم سینه های شما از حالت دلخواه خارج شده و یا سایز سینه ی شما با به هر علتی با سایر اعضای بدن شما هماهنگ نیست، تزریق چربی به سینه می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

شما باید تمام خطرات مثبت و منفی سلامتی مرتبط با عمل زیبایی که قرار است انجام دهید را درک کنید. جراحی زیبایی هنوز جراحی است و هر نوع عمل جراحی خطرات مربوط به خود را دارد. تمام خطرات را با جراح زیبایی دارای گواهی هیئت مدیره خود در میان بگذارید.

 

قبل از انجام عمل جراحی، زمانی را برای صحبت با جراح خود اختصاص دهید. هر سوالی را بپرسید تا زمانی که کاملاً راضی باشید که پزشک شما به همه آنها پاسخ داده است. این به کاهش استرس شما کمک می کند و تجربه جراحی پلاستیک شما را کم استرس تر می کند.

 

فردی را پیدا کنید که بتواند 24 ساعت اول یا بیشتر بعد از جراحی با شما بماند. در حالی که جراحی زیبایی معمولاً نسبتاً جزئی است، اما همچنان جراحی است. ممکن است عوارض ناشی از بیهوشی یا خود جراحی وجود داشته باشد. فردی باید در دسترس باشد تا در صورت بروز هر مشکلی به پزشک شما اطلاع دهد.

 

زمانی که قصد انجام جراحی پلاستیک را دارید، باید آن را با فردی با تجربه انجام دهید. پزشک نه تنها باید به طور کلی در زمینه جراحی زیبایی تجربه داشته باشد، بلکه باید از نوع عملی که در نظر دارید انجام دهید نیز اطلاعات عمیقی داشته باشد. اگر با یک پزشک احساس راحتی نمی کنید، به دنبال پزشکی باشید که از او راضی هستید.

 

اطمینان حاصل کنید که پزشک شما خطراتی را که در حین انجام این روش با آن روبرو هستید را به طور کامل افشا می کند. پس از اینکه جراح شما همه چیز را با شما در میان گذاشت، به اینترنت مراجعه کنید تا کمی بیشتر کند و کاو کنید. اگر متوجه شدید که خطرات دیگری به صورت آنلاین ذکر شده است، از پرسیدن آنها از پزشک خود نترسید. شما باید به طور کامل درک کنید که قرار است چه کاری انجام دهید و خطرات آن چیست.

 

اگر می خواهید جراحی پلاستیک انجام دهید اما نگران هزینه آن هستید، یک طرح پرداخت را در نظر بگیرید. یک طرح پرداخت به مصرف کننده اجازه می دهد هزینه را در چندین ماه یا حتی سال تقسیم کند، اغلب با نرخ بهره پایین. این در بسیاری از مطب های جراح ارائه می شود. اغلب هزینه کمتری نسبت به استفاده از کارت اعتباری دارد.

 

شما می توانید کتاب پشت کتاب و مقاله به مقاله بخوانید و فقط سطح جراحی زیبایی، گزینه ها، هزینه ها و عوارض آن را بنویسید. این مقاله سعی کرده است تا برخی از مهم‌ترین قطعات پازل را برای شما به نمایش بگذارد. به تحقیقات خود ادامه دهید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

 

ترفندها و نکاتی در مورد نحوه انجام جراحی زیبایی

۱۳ بازديد

تصمیمات مهم مانند جراحی زیبایی نباید بدون سنجیدن دقیق مزایا، هزینه ها و مشکلات احتمالی همه روش ها گرفته شود. قبل از تصمیم گیری برای ادامه، باید به طور کامل روش و دکتری که آن را انجام می دهد، بشناسید. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید چگونه خود را برای یک تجربه جراحی موفق آماده کنید.

 

جراحی زیبایی روش آسانی نیست و بنابراین نباید به راحتی انجام شود. اگر هفته گذشته تصمیم گرفتید که می خواهید چیزی را در بدن خود تغییر دهید، احتمالاً باید کمی بیشتر به آن توجه کنید. به این به عنوان سرمایه گذاری روی ظاهر خود فکر کنید و تصمیمات درستی بگیرید.

 

به یاد داشته باشید، شما هزینه زیادی برای جراحی خواهید داشت و ممکن است برخی از کارها را نیز از دست بدهید. شما باید برای هر هزینه ای که بعد از عمل انجام می دهید، پولی در نظر بگیرید. شما می توانید استراحت کنید و تمرکز بیشتری روی بهبودی و بهبودی از این روش داشته باشید.

 

زمان های زیادی در زندگی وجود دارد که صرفه جویی در پول بخش مهمی از تصمیم خرید است، با این حال، جراحی زیبایی یا پلاستیک یکی از این موارد نیست. این بدان معنا نیست که شما به گرانترین جراح ممکن نیاز دارید، اما احتمالاً می خواهید از جراحی پلاستیک ارزان قیمت نیز اجتناب کنید.

 

قبل از عمل به کلینیک مراجعه کنید. اگر قصد دارید در کلینیک که در آن به پزشک خود مراجعه می کنید، جراحی سرپایی انجام دهید، باید بپرسید که آیا می توانید قبل از عمل جراحی خود، ناحیه جراحی را ببینید یا خیر. اگر قبلاً در مورد مکانی که جراحی شما در آن انجام می شود تجربه داشته باشید، می تواند تفاوت زیادی در سطح راحتی شما ایجاد کند.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، توجه داشته باشید که ممکن است عوارضی از این عمل وجود داشته باشد. جراح پلاستیک شما به احتمال زیاد این عوارض احتمالی را با شما برطرف خواهد کرد. برای شما مهم است که از آنها آگاه باشید. برخی از عوارض ممکن است شامل عفونت، تورم، افزایش فشار خون و اگرچه نادر، حتی مرگ باشد.

 

به توصیه پزشک خود توجه کنید. اگر جراح نمی‌خواهد عملی را روی شما انجام دهد، باید دلیلی داشته باشد. از طرف دیگر، اگر از گفته های جراح راحت نیستید، به جراح دیگری مراجعه کنید. انجام این کار می تواند تضمین کند که بهترین مراقبت های پزشکی ممکن را دارید.

 

هنگام در نظر گرفتن جراحی زیبایی، مطمئن شوید که قبل از مراجعه به یک متخصص، لیستی از سوالات را تهیه کرده اید. این مهم است زیرا نه تنها آنها از اینکه شما به خوبی آماده شده اید قدردانی می کنند، بلکه این یک راه عالی برای اطمینان از این است که به هر یک از سوالات شما پاسخ داده می شود.

 

حتما بپرسید که آیا جراح پلاستیک شما یک جراح زیبایی است یا یک جراح ترمیمی. در حالی که این دو فوق تخصص هر دو زیر چتر جراحی پلاستیک قرار می گیرند. آنها می توانند در عمل بسیار متفاوت باشند. اگر به دنبال جراحی زیبایی هستید، یک جراح می خواهید که با جراحی زیبایی به طور کلی و روش مورد نظر شما به طور خاص آشنا باشد.

 

روش های کم تهاجمی زیادی برای بهبود ظاهر فرد وجود دارد. به عنوان مثال، داروی بوتاکس نشان داده شده است که می تواند به کاهش و پاک کردن علائم پیری کمک کند. یکی از کاربردهای اصلی بوتاکس رفع خطوط و چین و چروک هایی مانند خط اخم است. هزینه متوسط برای درمان بوتاکس در ایالات متحده حدود 500.00 دلار است.

 

بسیار مهم است که تمام جنبه های دوره نقاهت جراحی زیبایی را درک کنید. مطمئن شوید آنچه را که جراح به شما توصیه می کند انجام می دهید. موفقیت جراحی شما می تواند به آن بستگی داشته باشد. این به ویژه در مورد دو هفته اول دوره بهبودی صادق است زیرا این زمان می تواند به شدت بر نتایج تأثیر بگذارد.

 

هنگام تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی، مطمئن شوید که زمان کافی برای بهبودی پس از جراحی به خود می دهید. بدن برای بهبودی نیاز به زمان دارد. شما باید مطمئن شوید که نه تنها برای عمل، بلکه زمانی برای استراحت و بهبودی بدنتان پس از پایان جراحی، برنامه ریزی کرده اید.

 

حمل و نقل جایگزین را برای روز جراحی و قرار ملاقات های بعدی خود برای چند روز آینده ترتیب دهید. بلافاصله، پس از جراحی، شما عواقب بعدی داروی بیهوشی را احساس خواهید کرد و نمی توانید رانندگی کنید. علاوه بر این، در چند روز اول پس از جراحی، احتمالاً از داروهای مسکن استفاده می‌کنید که از رانندگی شما جلوگیری می‌کند.

تزریق چربی به صورت
تزریق چربی به صورت راه حل آسان و بدون ریسکی برای جوانسازی صورت است که به شکل عمل سرپایی انجام می شود. با ورود به دهه ی سی زندگی به تدریج از خاصیت کشسانی و الاستیسیته ی پوست کاسته شده و پوست صورت تحت تاثیر جاذبه و عوامل دیگر افتاده می شود. افراد با دیدن روند پیری در چهره ی خود احساس خوبی پیدا نمی کنند و به دنبال راهی برای کاهش علایم افزایش سن در چهره ی خود هستند.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید در کجا جراحی خود را انجام دهید، با جراحان مختلف ملاقات کنید. این رویه ها می توانند دشوار باشند، بنابراین شما باید یک تصمیم محتاطانه بگیرید. در مورد این روش، از جمله مدت زمان بهبودی که ممکن است لازم باشد، سؤالات زیادی انجام دهید. در مورد طول دوره بهبودی کلی سوال کنید. از پرسیدن هر سوالی که به ذهنتان می رسد نترسید.

 

یک جراح مجرب برای هر عمل جراحی زیبایی ضروری است. بسیاری از جراحان تجربه زیادی دارند، اما به دنبال جراحی باشید که تجربه زیادی در مورد روش مورد نظر شما داشته باشد. اگر در انتخاب جراح خود کاملاً مطمئن نیستید، در ادامه جستجو دریغ نکنید.

 

کسانی که به جراحی زیبایی فکر می کنند باید ماهیت اساسی یک رژیم غذایی سالم را درک کنند، اگرچه مواردی وجود دارد که ممکن است آنها را نادیده گرفته باشند. یک رژیم غذایی مناسب برای جراحی در واقع نیاز به مقداری چربی در آن دارد و باید از منابع مناسب تامین شود. شما باید مقدار زیادی آووکادو، روغن کتان، مکمل های امگا 3، آجیل، زیتون، سویا و توفو مصرف کنید.

 

باید بدانید که اگر زیر 20 سال دارید، کاشت سینه می‌تواند در رشد طبیعی شما اختلال ایجاد کند. اگر خیلی زود پروتز سینه انجام دهید، ممکن است حتی کار نکنند و ممکن است از تصمیم خود پشیمان شوید.

 

هنگامی که جراح زیبایی را برای انجام جراحی خود پیدا می کنید، به دنبال جراح زیبایی در زمینه مورد نظر خود باشید. ممکن است متوجه شوید که برخی از جراحان شهرت زیادی در این زمینه دارند، اما با روشی که در نظر دارید آشنا نیستند. شما می توانید این اطلاعات را به صورت آنلاین پیدا کنید.

 

شما نباید جراحی پلاستیک را به شوخی بگیرید، زیرا این چیزی است که ممکن است در نهایت پشیمان شوید. همیشه برای شما بهتر است به جای عجله در چنین تجربه مهمی، به طور کامل فکر کنید. نکات موجود در این مقاله را به خاطر بسپارید تا بتوانید تجربه را تا حد امکان به راحتی انجام دهید.

 

نکاتی برای موفقیت آمیز کردن جراحی زیبایی

۱۰ بازديد

بسیاری از مردم عمل های زیبایی را راهی عالی برای تغییر زندگی خود به سوی بهتر می دانند. خطرات و محدودیت های زیادی در این فرآیند وجود دارد. اولین چیزی که در هنگام انجام جراحی زیبایی باید در نظر گرفت، انجام تحقیقات مناسب است. پس از مطالعه نکات جراحی زیبایی ارائه شده در این مقاله، می توانید تصمیمات عاقلانه تری بگیرید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، حتماً کمی در مورد جراحی زیبایی تحقیق کنید. شما می خواهید همه چیزهایی که در جراحی زیبایی دخیل است مانند هزینه ها، خطرات، و اینکه چگونه باید برای جراحی واقعی آماده شوید را درک کنید. پس از کمی تحقیق می توانید تشخیص دهید که آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر.

 

هر کسی که قصد جراحی زیبایی از هر نوع را دارد باید مطمئن شود که تحقیقات کافی انجام دهد. برای یافتن ماهرترین پزشکان در منطقه خود. با پرسیدن سوالات درست در مورد سطوح تجربه و سوابق تحصیلی، می توان مطمئن شد که بهترین حرفه ای ممکن را برای نیازها و نگرانی های خاص خود انتخاب کرده اید.

 

جراحی زیبایی همیشه حداقل به یک روز بهبودی نیاز دارد. بسیاری از اوقات دوره نقاهت بسیار طولانی تر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که برای این روزها برنامه ریزی کرده اید، از جمله اینکه چه کسی به شما کمک می کند و به خصوص اینکه چگونه در زمانی که از کار و حقوق دور هستید، هزینه های خود را حفظ خواهید کرد.

 

اگر شنیده اید که شخص دیگری در حال انجام جراحی پلاستیک است، اجازه ندهید که نظر شما را نسبت به خودتان تغییر دهد. در حالی که زمان های بسیار خوبی برای استفاده از این ابزار وجود دارد، همگام بودن با جونز دلیل کافی خوبی نیست. به خودتان زمان بدهید تا فکر کنید، سپس بعداً در این ایده تجدید نظر کنید.

 

تا جایی که ممکن است برای یافتن یک پزشک بالقوه خوب تحقیق کنید. اگرچه بسیاری از جراحی های زیبایی معمولاً خطرناک نیستند، انتخاب جراح نادرست می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. در مورد توصیه جراح زیبایی با عزیزان صحبت کنید.

 

اگر فرزندتان به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند رضایت نامه ها را امضا کند، اجازه ندهید جراحی زیبایی انجام دهد. باید اجازه دهید فرزندتان صبر کند تا هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی به طور کامل رشد کند. هنگامی که آنها به سن می رسند، می توانید از آنها در هر کاری که انتخاب می کنند حمایت کنید.

 

زمانی را برای پرسش در مورد زمان بهبودی و نیازهای پس از جراحی خود اختصاص دهید. بسته به اینکه کدام روش را انجام می دهید، ممکن است قبل از شروع روتین معمول خود به مدتی مرخصی نیاز داشته باشید. مطمئن باشید که می دانید به چه مدت مرخصی نیاز دارید تا زودتر از آنچه باید به خود فشار نیاورید.

 

انجام جراحی زیبایی در زمان فشار عاطفی ایده خوبی نیست. بهبودی پس از جراحی انرژی زیادی می طلبد و قبل از تصمیم گیری باید به وضوح فکر کنید. بهبودی آهسته می تواند بر احساسات شما تأثیر منفی بگذارد.

 

وقتی صحبت از جراحی زیبایی به میان می آید، مطمئن شوید که از قبل متوجه شده اید که چه نوع مراقبت های پس از آن ممکن است مورد نیاز باشد. این به شما این امکان را می دهد که به دقت برنامه ریزی برای بهبودی خود داشته باشید و در صورت نیاز از خانواده و دوستان کمک بخواهید.

 

گزینه های خارج از کشور را برای جراحی زیبایی در نظر بگیرید. اگرچه ممکن است این گزینه عجیب به نظر برسد، اما به دلیل کاهش هزینه در حال محبوب شدن است. جراحان ممکن است کمتر از 50٪ نسبت به همتایان آمریکایی خود هزینه کنند. ابتدا در مورد مرکز مورد نظر خود تحقیق کنید تا مطمئن شوید که شهرت خوبی دارند.

 

اگر به فکر جراحی زیبایی هستید، مطمئن باشید که این کار را در زمانی انجام می دهید که چارچوب ذهنی روشنی دارید. این مهم است زیرا اگرچه ممکن است متوجه آن نباشید، اما زمان‌های استرس می‌تواند باعث شود که شما غیرمنطقی یا به روشی متفاوت فکر کنید. پس از جدایی و یا سایر مواقع احساسی از گرفتن چنین تصمیماتی بپرهیزید.

 

اگر تنها زندگی می کنید، حداقل یک هفته تا دو هفته قبل از عمل، وعده های غذایی را خریداری و آماده کنید. اگر وعده‌های غذایی‌تان را زودتر از موعد آماده کرده‌اید و منجمد کرده‌اید، به سادگی باید آن‌ها را دوباره گرم کنید و بخورید. این تضمین می کند که در طول دوره نقاهت به درستی غذا بخورید بدون اینکه استرس زیادی به بدنتان وارد شود.

 

از پرسیدن سوال نترسید. وقتی با یک پزشک می نشینید و صحبت می کنید، اصطلاحات پزشکی زیادی خواهید شنید، بنابراین باید مطمئن شوید که همه چیزهایی که او می گوید را درک می کنید. از جراح بخواهید با استفاده از زبان عادی حرف خود را تکرار کند و هر چیزی را که جراح می گوید برای تأیید اینکه متوجه شده اید تکرار کنید.

 تزریق چربی به بدن
تزریق چربی به بدن به ویژه در خانم ها با هدف بازسازی حجم از دست رفته ی برخی قسمت های بدن در اثر افزایش سن یا بارداری و غیره از جمله عمل های مورد استقبال و محبوب است. انتقال و تزریق چربی به قسمت های مختلف بدن یک عمل زیبایی کم تهاجمی است. در واقع با تزریق چربی از چربی بدن خود می توانید برای تقویت حجم و فرم سینه ها، باسن یا سایر قسمت های بدن استفاده کنید. انتقال چربی می تواند ظاهری حجیم تر و جوان تر به شما ببخشد و میزان رضایت شما از بدن تان را بیشتر کند.

به دنبال دریافت کارت اعتباری باشید که به طور خاص برای مراقبت های بهداشتی است. این نوع کارت فقط برای اقدامات پزشکی است. شما هر ماه بخشی از بدهی خود را پرداخت می کنید، درست مانند یک کارت اعتباری معمولی. آنها پرداخت برای این روش را آسان تر می کنند، اگرچه شما باید مطمئن شوید که توانایی پرداخت هزینه ها را دارید، در غیر این صورت ممکن است به دلیل پرداخت پول زیادی خاتمه دهید.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، شاید باید ایده سفر را باز کنید. اگرچه ممکن است بتوانید یک جراح خوب را به صورت محلی پیدا کنید، به خصوص برای روش های رایج تر، او ممکن است به اندازه جراحان در این زمینه ها با تجربه نباشد. جایی که روش های زیبایی انتخابی رایج تر است.

 

پس از جراحی بدون مشورت با جراح پلاستیک خود، هیچ ویتامین یا مکمل گیاهی مصرف نکنید. برخی از مکمل‌ها ممکن است با آنتی‌بیوتیک‌ها یا داروهای مسکن شما تداخل بدی داشته باشند. آنها می توانند در جریان خون اختلال ایجاد کنند که باعث کند شدن زمان بهبودی می شود. حتی اگر مکملی است که برای مدت طولانی مصرف کرده اید، ابتدا آن را با پزشک خود پاک کنید.

 

شما مدیون خود هستید که مدت ها قبل از انجام یک عمل زیبایی به یک مصرف کننده باهوش جراحی تبدیل شوید. تاییدیه جراح خود را بررسی کنید و بررسی های بیمار یا توصیفات را بررسی کنید. جراحی زیبایی با وجود اینکه فقط زیبایی است، باز هم جراحی است. شما باید مراقب هر روشی باشید که به سلامت و بدن شما مربوط می شود.

 

اگرچه جراحی پلاستیک مزایایی دارد، اما پر از خطرات و محدودیت ها نیز هست. شما باید خود را در مورد آنچه در حال ورود به آن هستید آموزش دهید تا بتوانید خطرات را به حداقل برسانید و محدودیت های جراحی را بپذیرید. خواندن این مقاله به شما برتری داده است. از نکات و توصیه ها استفاده کنید تا بتوانید در مورد جراحی خود تصمیمات آگاهانه بگیرید.

 

استراتژی هایی در مورد نحوه انجام جراحی زیبایی

۱۱ بازديد

جراحی زیبایی چیزی است که بسیاری از افراد به دلایل مختلف به آن توجه می کنند. اگرچه این نوع جراحی از بسیاری جهات سودمند است، اما بدون خطر نیست. به منظور به حداقل رساندن این خطرات، تحقیق در مورد گزینه ها، در نظر گرفتن ایمنی و درک کامل تمام مزایا مهم است. این مقاله اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که می تواند به عنوان نقطه شروع در هنگام بررسی گزینه های جراحی پلاستیک عمل کند.

 

برای اینکه بفهمید آیا جراح مورد نظر شما سیاستی در مورد تجدید نظر دارد یا خیر، تحقیق کنید. جراحان در طول جراحی بارها مرتکب اشتباهاتی شده اند که منجر به جراحی های اصلاحی پرهزینه شده است. به دنبال جراحانی باشید که روش های اصلاحی رایگان را برای مدتی پس از جراحی اولیه ارائه می دهند.

 

به وب سایت اداره مقررات بیمه ایالت خود بروید و نام جراح خود را جستجو کنید. شما به سوابق مربوط به تخلفات و شکایات دسترسی خواهید داشت. همچنین اطلاعاتی در مورد بیمه ای که جراح شما در آن مشترک شده است. اگر این اطلاعات با آنچه جراحتان به شما گفته مطابقت ندارد، باید ادامه دهید.

 

هنگام انتخاب جراح زیبایی باید سوالات خاصی بپرسید و در مورد مسائل خاصی فکر کنید. شما نباید یک جراح را تنها با قیمت انتخاب کنید. شما یک جراح دارای گواهی هیئت مدیره می خواهید. شما یک جراح می خواهید که برای پاسخ به سوالات و ترس های شما وقت بگذارد. شما باید به غریزه خود اعتماد کنید، اگر جراح شما را ناراحت می کند، باید غریزه دیگری پیدا کنید.

 

در مورد پرداخت هزینه عمل جراحی پلاستیک خود مستقیماً با بیمه گر خود صحبت کنید. در حالی که رویه‌های انتخابی معمولاً پوشش داده نمی‌شوند، تا زمانی که تلاش نکنید هرگز نمی‌دانید. به ویژه، اگر بتوانید ثابت کنید که به دلایل پزشکی باید این روش را انجام دهید. ممکن است بتوانید غرامت دریافت کنید. اگر می‌توانید پاسخ رضایت‌بخشی دریافت کنید، از هر زاویه ممکن صحبت کنید تا ببینید.

 

شما باید با هر جراح زیبایی که تصمیم می گیرید کاملاً احساس راحتی کنید.

شما باید کاملاً به آنها اعتماد کنید و در هنگام گفتگو با آنها احساس راحتی کنید. شما به بدن خود و به طور بالقوه زندگی خود به آنها اعتماد دارید، بنابراین باید وقتی با آنها هستید احساس راحتی کنید.

 

اگر به طور خاص به دنبال عمل بینی هستید، یک گزینه جالب در دسترس شماست - اگر شجاع هستید! هند مکه جراحی زیبایی بینی است، سالهاست که بوده است. بسیاری از مردم از این گزینه به دلیل مسافت دور هستند. جراحان با کیفیت زیادی وجود دارند که هزینه آنها بسیار کمتر از ایالات متحده است.

 

روش های کم تهاجمی زیادی برای بهبود ظاهر فرد وجود دارد. به عنوان مثال، داروی بوتاکس نشان داده شده است که می تواند به کاهش و پاک کردن علائم پیری کمک کند. یکی از کاربردهای اصلی بوتاکس رفع خطوط و چین و چروک هایی مانند خط اخم است. هزینه متوسط برای درمان بوتاکس در ایالات متحده حدود 500.00 دلار است.

 

هنگام برنامه ریزی برای جراحی زیبایی، مطمئن شوید که در مورد میزان مراقبت های پس از آن که لازم است سوال کنید. باید بدانید که آیا در طول دوران نقاهت نیاز به کمک خارجی دارید یا خیر.

 

شما هرگز نباید ذهن خود را روی یک روش خاص متمرکز کنید بدون اینکه به خود انعطاف پذیری بدهید. یک جراح عالی می‌تواند گزینه‌های مختلفی را به شما ارائه دهد که ممکن است نیازهای شما را برآورده کند. جراح خود را به عنوان شریک زندگی خود در نظر بگیرید و از هر توصیه ای که به شما می دهد قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد روش خود استفاده کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که جراح شما دارای تاییدیه هیئت جراحی پلاستیک آمریکا است. هر پزشکی که MD خود را دریافت کرده باشد می تواند به طور قانونی عمل جراحی زیبایی انجام دهد. متاسفانه جراحی زیبایی و ترمیمی بخش بسیار کمی از مدرک پزشکی عمومی است. جراحان دارای گواهی هیئت مدیره پزشکانی هستند که دوره رزیدنتی را در جراحی پلاستیک به پایان رسانده اند. آنها چندین امتحان را برای اثبات مهارت گذرانده اند.

 

در مورد دریافت صورت حساب دقیق قبل از جراحی با پزشک خود صحبت کنید. این به شما اطمینان می دهد که هیچ صورتحساب غیرمنتظره ای دریافت نمی کنید. همچنین ممکن است هزینه هایی وجود داشته باشد که در تفکیک جزئی لحاظ نشده باشد. دریابید که آیا بیمارستان یا متخصص بیهوشی باعث می شود هزینه بیشتری متحمل شوید.

 

حمل و نقل جایگزین را برای روز جراحی و قرار ملاقات های بعدی خود برای چند روز آینده ترتیب دهید. بلافاصله، پس از جراحی، شما عواقب بعدی داروی بیهوشی را احساس خواهید کرد و نمی توانید رانندگی کنید. علاوه بر این، در چند روز اول پس از جراحی، احتمالاً از داروهای مسکن استفاده می‌کنید که از رانندگی شما جلوگیری می‌کند.

 

انجام یک عمل جراحی زیبایی تضمین نمی کند که شما در نهایت به نتایج عالی برسید. بزرگ کردن سینه مملو از عیوب است. اگرچه جراح شما می تواند به راحتی سایز سینه شما را افزایش دهد، اما اندازه سینه ممکن است متقارن نباشد. برخی از بیماران می توانند پس از انجام عمل، ایمپلنت سینه را از طریق پوست خود ببینند و احساس کنند.

 

در مورد جراحی خود با دوستان و خانواده صحبت کنید. به آنها اطلاع دهید که چه روشی در حال انجام است و زمان بهبودی شما چگونه خواهد بود. اگر نیاز دارید که به هر نحوی به شما کمک کنند. به این ترتیب، همه می دانند که چه انتظاری دارند. شما می توانید هر درام را قبل از وقوع آن به حداقل برسانید.

 

اگر متوجه شدید که چین و چروک‌های بیشتری روی صورت و کرم‌های شما ایجاد می‌شود و لوسیون‌های ضد پیری این کار را انجام نمی‌دهند، ممکن است بخواهید تزریق بوتاکس را در نظر بگیرید. تزریق بوتاکس یک روش بدون درد و سریع برای کاهش فوری چین و چروک است. تزریقات باعث ایجاد اسکار نمی شوند و صورت شما در کمترین زمان جوان به نظر می رسد!

 

از خود بپرسید که چرا می خواهید جراحی زیبایی انجام دهید. بدانید که بهترین راه برای عمل جراحی بوکال فت چیه ؟شما برای به جا گذاشتن یک میراث ارزشمند در جهان، داشتن یک والدین یا دوست عالی است و این به ظاهر شما بستگی ندارد. اطمینان حاصل کنید که انتظارات شما در مورد جراحی و زندگی شما پس از آن واقع بینانه است.

 

اطمینان حاصل کنید که پزشک شما خطراتی را که در حین انجام این روش با آن روبرو هستید را به طور کامل افشا می کند. پس از اینکه جراح شما همه چیز را با شما در میان گذاشت، به اینترنت مراجعه کنید تا کمی بیشتر کند و کاو کنید. اگر متوجه شدید که خطرات دیگری به صورت آنلاین ذکر شده است، از پرسیدن آنها از پزشک خود نترسید. شما باید به طور کامل درک کنید که قرار است چه کاری انجام دهید و خطرات آن چیست.

 

جراحی پلاستیک به دلایل مختلف روشی مفید است. اگر فردی برای درک خطرات و بررسی همه گزینه های خود وقت بگذارد، این روش می تواند با حداقل خطر و نتیجه عالی انجام شود. این مقاله اطلاعات بسیار خوبی را ارائه کرده است که همه مصرف کنندگان باید هنگام بررسی گزینه های جراحی پلاستیک خود از آنها استفاده کنند.

نکات ساده برای کسانی که به فکر جراحی زیبایی هستند

۱۰ بازديد

جراحی پلاستیک شامل اصلاح یا اصلاح بخشی از بدن است که فرد یا از آن ناراضی است. یا به دلایل پزشکی نیاز به تغییر دارد. این روش ها محبوب هستند، اما بدون خطر نیستند. درک همه چیزهایی که در یک عمل جراحی پلاستیک دخیل است قبل از رفتن به زیر چاقو مهم است. این مقاله به عنوان نقطه شروع شما برای به دست آوردن اطلاعات در مورد روش آینده شما خواهد بود.

 

جراحی زیبایی را می توان به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار داد، بنابراین مهم است که بدانید تحت چه نوع جراحی قرار می گیرید. تفاوت بین جراحی پلاستیک عمومی و جراحی ترمیمی بسیار زیاد است و روش های مختلفی در مورد هر یک از این دو نوع مختلف وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح را دریافت می کنید.

 

در مورد مصرف آنتی بیوتیک ها پرس و جو کنید. به طور معمول شما باید چند هفته قبل از جراحی آنتی بیوتیک مصرف کنید تا خطرات عوارض، به ویژه عفونت ها را محدود کنید. اگر جراح شما قصد ندارد آنتی بیوتیک تجویز کند، نظر دوم را دریافت کنید.

 

مطمئن شوید که دقیقاً متوجه شده اید که بعد از عمل چه نوع دوره بهبودی خواهید داشت. بسیاری از مردم بر این باورند که می توانند بلافاصله به سر کار بازگردند. در حالی که این موضوع برای جراحی های جزئی صادق است، انجام یک روش بزرگ بدون زمان بهبودی امکان پذیر نیست. از قبل با پزشک متخصص خود صحبت کنید.

 

هرکسی که قصد جراحی زیبایی را دارد باید در مورد دوره های بهبودی تحقیق کند تا بفهمد چه مدت پس از جراحی به استراحت نیاز دارد. اگر مردم این روش و اثرات بعدی مرتبط با آن را درک کنند، می توان به راحتی از مشکلات اجتناب کرد.

 

اگر فکر می کنید که هزینه جراحی زیبایی در ایالات متحده بسیار زیاد است، این عمل را در هند یا مکزیک انجام دهید. هزینه ها اغلب به شدت کمتر است. شما می‌توانید با پزشکان به همان روشی که معمولاً انجام می‌دهید مصاحبه کنید، بنابراین می‌توانید همان سطح کیفیت کار را در آن مکان‌ها نیز انتظار داشته باشید.

 

به وب سایت اداره مقررات بیمه ایالت خود بروید و نام جراح خود را جستجو کنید. شما به سوابق مربوط به تخلفات و شکایات دسترسی خواهید داشت. همچنین اطلاعاتی در مورد بیمه ای که جراح شما در آن مشترک شده است. اگر این اطلاعات با آنچه جراحتان به شما گفته مطابقت ندارد، باید ادامه دهید.

 

در مورد گزینه های مختلف برای بیهوشی بپرسید. برای مداخلات بزرگ، بیهوشی عمومی بهترین است، اما باید در مورد خطرات مربوطه بدانید. شما این حق را دارید که درخواست بیهوشی عمومی یا موضعی کنید، اما تحقیقات بیشتری انجام دهید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید. از جراح خود بخواهید که در صورت لزوم از یک پرستار واجد شرایط برای بیهوشی او کمک کند.

 

تقریباً همه جراحان زیبایی برای کارهای قبلی خود کتابی در دسترس خواهند داشت، حتی برای تغییرات صمیمی مانند جراحی سینه. حتما بخواهید نگاهی به این کتاب بیندازید تا بتوانید سطح موفقیتی که پزشکتان در گذشته تجربه کرده است را ببینید. این همچنین به شما فرصتی می دهد تا در مورد تغییرات خود تصمیمات دقیق بگیرید.

 

عفونت معمولا در کمتر از یک درصد از جراحی ها رخ می دهد. با این حال، در صورت ایجاد عفونت، زمان بهبودی تا حد زیادی طولانی می شود. افرادی که استروئید مصرف می کنند، مشکلات عروقی دارند یا سیگار می کشند، بیشتر در معرض خطر عفونت هستند. همچنین نشان داده شده است که طول مدت جراحی و همچنین میزان از دست دادن خون خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد.

 

از جراح پلاستیک خود بخواهید تصاویر قبل و بعد از بیماران را ببیند، آنها قبلاً جراحی را انجام داده اند. به این ترتیب، می توانید نوع کار آنها را ببینید و تصمیم بگیرید که آیا این جراح برای شما مناسب است یا خیر. اگر آنچه در تصاویر می بینید را دوست ندارید، به یک جراح دیگر مراجعه کنید.

 

برای مقایسه قیمت ها و راه حل های مختلف باید به یک جراح زیبایی متفاوت مراجعه کنید. کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید همه جراحانی که به آنها مراجعه می کنید قابل اعتماد هستند. مقایسه جراحان مختلف بهترین راه برای یافتن بهترین قیمت ها و دریافت ایده بهتر از اینکه چه کسی با شما صادق است.

 

انجام جراحی زیبایی را در مرحله احساسی زندگی خود برنامه ریزی نکنید. برای بهبودی پس از جراحی باید هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی سالم باشید. اگر نباشید، ممکن است بعد از آن با عوارضی مواجه شوید. همچنین بهبود آهسته ممکن است باعث بدتر شدن احساسات شما شود.

 

در مورد هزینه قرار ملاقات های بعدی برای بررسی وضعیت بهبودی خود بپرسید. جراح شما باید تعدادی قرار ملاقات به عنوان بخشی از هزینه جراحی ارائه دهد. به طور کلی، قرار ملاقات ها و مشاوره های بعدی برای تعیین نیاز به تجدید نظر در سال اول پس از عمل رایگان است.

 

مهم نیست که در کجا جراحی زیبایی خود را انجام می دهید، می توانید مطمئن باشید که الزامات حرفه ای رسمی برای پزشکانی که آن را انجام می دهند وجود دارد. زمانی را صرف کنید تا تأیید کنید که آیا مدارک دکتر شما بررسی شده است یا خیر. این یک فرآیند ساده است و میزان آسیب احتمالی که می تواند به شما در جلوگیری از آن کمک کند بسیار زیاد است.

 

اگر می خواهید جراحی زیبایی انجام دهید، ابتدا باید عمل بوکال فت چیه؟تمام عوارض احتمالی را بررسی کنید. همیشه هنگام جراحی خطراتی وجود دارد و انجام جراحی زیبایی نیز تفاوتی ندارد. تنها راه برای تصمیم گیری آگاهانه این است که بدانید چه چیزی می توانید انتظار داشته باشید و چه اتفاقی ممکن است بیفتد.

 

جراحی زیبایی برای اصلاح بینی را رینوپلاستی می نامند. بسیاری از نوجوانان امروزی برای ایجاد بینی عالی درخواست عمل بینی دارند. در صورتی که بینی نوجوان خود شکسته باشد، ممکن است بخواهید جراحی زیبایی بینی را برای نوجوان خود انجام دهید. هزینه متوسط جراحی بینی در ایالات متحده تقریباً 4000 دلار است. در حالی که این روش بالا به نظر می رسد، مزایای عزت نفس نوجوان شما ارزش آن را دارد.

 

در حالی که ممکن است پدر و مادر خوبی باشید و فرزندانی با رفتار خوب داشته باشید. ممکن است بخواهید ببینید که آیا یکی از بستگان می تواند تماشا کند یا نه، سپس برای چند روز پس از جراحی. برای شما سخت خواهد بود که برای آنها آشپزی کنید و از آنها مراقبت کنید در حالی که در تلاش برای بهبودی هستید.

 

این مقاله اطلاعات ارزشمندی را در مورد روش جراحی پلاستیک مورد نظر در اختیار شما قرار داده است. حقایق ارائه شده در اینجا را مرور کنید و آنها را با پزشک خود در میان بگذارید. این مطمئن ترین راه برای انجام یک روش بدون استرس است. نتیجه نهایی را که امیدوارید ببینید.

اطلاعات یک مرحله ای جراحی زیبایی به طور خلاصه

۱۳ بازديد

یکی از مهمترین جنبه های انجام جراحی زیبایی این است که به خود اجازه دهید پس از انجام عمل بهبود پیدا کنید. مطمئن شوید که مدتی از کار و مدرسه را مرخصی دارید، تا بتوانید استراحت کنید و التیام پیدا کنید. برای نکات بیشتر در مورد جراحی زیبایی که باید در نظر داشته باشید، این مقاله را بخوانید.

 

جراحی زیبایی روش آسانی نیست و بنابراین نباید به راحتی انجام شود. اگر هفته گذشته تصمیم گرفتید که می خواهید چیزی را در بدن خود تغییر دهید، احتمالاً باید کمی بیشتر به آن توجه کنید. به این به عنوان سرمایه گذاری روی ظاهر خود فکر کنید و تصمیمات درستی بگیرید.

 

آیا به دلیل آنچه دیگران می گویند از انجام جراحی پلاستیک می ترسید؟ اگر هستید، پس خیلی مهم است که با خودتان بنشینید. (و شاید یکی از عزیزان مورد اعتماد) تمام دلایلی را که در مورد انجام این کار فکر می کنید یادداشت کنید. شما نیازی به پاسخگویی به دیگران ندارید، اما در تصمیم خود احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد.

 

بررسی کنید که آیا جراح مجوز دارد یا خیر. همچنین، نگاه کنید تا ببینید آیا فردی که مد نظر شماست گواهینامه هیئت مدیره دارد یا خیر. در حالی که هیچ یک از این موارد تضمین نمی کند که جراحی شما بدون خطا انجام شود. عموماً جراحانی که این صلاحیت ها را دارند، در رشته خود با تجربه ترند.

 

قبل از جراحی، تحقیق کنید که آیا جراح شما سیاست بازبینی دارد یا خیر. اگر نتایج شما آن چیزی نیست که پیش‌بینی می‌کردید، می‌توانید هزینه زیادی را برای انجام روش‌های اصلاحی خرج کنید. برخی از جراحان تا یک سال پس از انجام عمل جراحی اصلاحی را بدون هزینه ارائه می دهند.

 

جراحی بسیار گران است و پزشکان پول زیادی را به همراه دارد، به همین دلیل است که شما باید بسیار مراقب باشید که پول شما کجا می رود. سوابق پزشک خود را بررسی کنید و برخی از نظرات را بخوانید. فقط به این دلیل که جراح بروشوری دارد که همه چیز را عالی جلوه می دهد، فریفته استفاده از جراح نشوید.

 

در مورد هر گونه بودجه ای که در دسترس شماست بیاموزید. دفتر صورتحساب پزشک شما می‌داند که اغلب بیماران قادر به پرداخت کامل هزینه‌های عمل نیستند و ممکن است برنامه‌ای برای پرداخت‌های افزایشی ارائه دهند. گزینه های مختلف زیادی وجود دارد، فقط باید آنها را جستجو کنید.

 

یکی از جنبه‌های مهم تحقیقات جراح قبل از جراحی زیبایی، بررسی تاریخچه قصور جراح است. می خواهید بدانید که آیا او ادعایی علیه خود داشته است یا خیر. اگرچه هر جراح ممکن است با یک بیمار ناراضی به پایان برسد، ادعاهای متعدد یک پرچم قرمز بزرگ است.

 

وقتی صحبت از سلامتی و جراحی زیبایی شما می شود، مطمئن شوید که جراحی زیبایی را به دلایل درست انجام می دهید. این مهم است زیرا می‌خواهید مطمئن شوید که تصمیم می‌گیرید چرا این کار را انجام می‌دهید تا مطمئن شوید که تصمیم ضعیفی نمی‌گیرید.

 

در طول مشاوره قبل از جراحی با جراح زیبایی خود، می خواهید در مورد بیهوشی صحبت کنید. مهم است بدانید که یک متخصص بیهوشی واجد شرایط بیهوشی شما را انجام می دهد و سلامت شما را در طول عمل زیر نظر دارد. همچنین می‌خواهید درباره گزینه‌های مختلف بیهوشی که در دسترس شما هستند صحبت کنید.

 

پس از هر عمل زیبایی، زمان مناسبی برای بهبودی برنامه ریزی کنید. پس از هر جراحی به زمان بهبودی برای بدن شما نیاز است. بنابراین برنامه خود را مشخص کنید و به بدن خود زمان مناسب برای بهبودی بدهید. وسوسه نشوید که خیلی زود به سر کار بازگردید. ممکن است در حال حاضر احساس بهتری داشته باشید، اما پس از فعالیت شدید، ممکن است متوجه شوید که بدن شما هنوز برای انجام روز کاری آماده نیست.

 

در مورد هزینه قرار ملاقات های بعدی برای بررسی وضعیت بهبودی خود بپرسید. جراح شما باید تعدادی قرار ملاقات به عنوان بخشی از هزینه جراحی ارائه دهد. به طور کلی، قرار ملاقات ها و مشاوره های بعدی برای تعیین نیاز به تجدید نظر در سال اول پس از عمل رایگان است.

 

مهم نیست که در کجا جراحی زیبایی خود را انجام می دهید، می توانید بوکال فت چیه؟ مطمئن باشید که الزامات حرفه ای رسمی برای پزشکانی که آن را انجام می دهند وجود دارد. زمانی را صرف کنید تا تأیید کنید که آیا مدارک دکتر شما بررسی شده است یا خیر. این یک فرآیند ساده است و میزان آسیب احتمالی که می تواند به شما در جلوگیری از آن کمک کند بسیار زیاد است.

 

از پزشک خود که بیهوشی را انجام می دهد، مطلع شوید. این یا توسط جراح، یک پرستار آموزش دیده خاص بسته به پیچیدگی روش، یا یک متخصص بیهوشی ارائه می شود. شما این حق را دارید که برای احتیاط از فرد دوم بیهوشی اصرار کنید، اما به احتمال زیاد هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

 

با جراحی زیبایی، باید مطمئن شوید که هنگام ملاقات با یک متخصص، چیزی برای یادداشت برداری همراه داشته باشید. این بسیار مهم است زیرا از اینکه تمام پاسخ های خود را یادداشت کرده اید سپاسگزار خواهید بود. در مورد انتخاب های مهم در آینده، نیازی به تکیه بر حافظه نخواهید داشت.

 

اگرچه انجام تحقیقات زیاد و آماده سازی پیشرفته برای جراحی زیبایی چیز خوبی است، اما نباید قبل از صحبت با پزشک، دقیقاً روی کاری که می خواهید انجام دهید، فکر کنید. یک جراح زیبایی خوب گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید چه کاری انجام دهید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه کاری انجام دهید، با پزشک خود کار کنید و از تخصص او استفاده کنید.

 

مراقب جراحانی باشید که خود را به عنوان "تأیید هیئت مدیره" تبلیغ می کنند، اما مشخص نمی کنند چه بردی دارند. هر پزشک دارای مجوز می تواند به طور قانونی عمل جراحی پلاستیک را انجام دهد، حتی بدون داشتن گواهی از هیئت جراحی پلاستیک. آنها ممکن است در زمینه دیگری، کاملاً غیرمرتبط با جراحی پلاستیک یا زیبایی، گواهی هیئت مدیره داشته باشند. مشخصات گواهینامه را بخواهید.

 

قبل از اینکه وارد عمل جراحی شوید، بدانید که اگر اوضاع بهم ریخته باشد، چه گزینه هایی دارید. اگر تجربه جراحی زیبایی ضعیفی دارید، ممکن است بعد از این واقعیت آنقدر از نظر احساسی به خطر بیفتید که نتوانید به طور موثر گزینه های خود را بررسی کنید. به خودتان لطف کنید و از قبل تحقیق کنید. این می تواند به شما آرامش خاطر بدهد که برای جراحی نیاز به آرامش کامل دارید.

 

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، استراحت و آرامش در دوران نقاهت پس از جراحی زیبایی بسیار مهم است. مطمئن شوید که مدتی از کار خود مرخصی بگیرید. باندازه کافی بخواب. نکات این مقاله را به خاطر بسپارید تا بتوانید بهترین تجربه ممکن را داشته باشید.

آیا جراحی زیبایی گزینه مناسبی برای من است؟

۱۱ بازديد

از آنجایی که همه ما می خواهیم حتی با افزایش سن زیبا بمانیم، جراحی زیبایی برای بخش وسیعی از جامعه جذاب است. بهترین راه برای نزدیک شدن به رویه‌های بالقوه این است که درک جامعی از آنچه که آنها درگیر هستند و آنچه می‌توانند و نمی‌توانند انجام دهند به دست آوریم. نکاتی را که در این مقاله آمده است به خوبی رعایت کنید، و در مسیر خوبی قرار خواهید گرفت تا یک بیمار تحصیل کرده و با تجربه باشید.

 

هر جراحی تخصصی دارد. باید با جراح مورد نظر صحبت کنید تا مطمئن شوید که تخصص او همان چیزی است که با نیازهای شما مطابقت دارد. در حالی که پزشکان زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از روش ها را انجام می دهند، بهترین کار این است که جراحی شما توسط فردی انجام شود که دانش تخصصی در آن نوع خاص دارد.

 

جراحی زیبایی معمولاً بسیار دردناک تر از آن چیزی است که اکثر مردم انتظار دارند. این به این دلیل است که عموماً قسمت های حساس بدن مانند ویژگی های صورت یا سینه ها را درگیر می کند. مهم است که از قبل مدیریت درد را در نظر بگیرید. شما می توانید یک استراتژی خوب را اجرا کنید، زمانی که واقعاً رنج می برید. این شامل دوستان و خانواده می شود که می توانند از شما مراقبت کنند.

 

هرگز جراحی خود را توسط اولین جراحی که با او صحبت می کنید انجام ندهید. در حالی که آنها ممکن است همه چیزهای درست را بیان کنند، ممکن است جراح دیگری وجود داشته باشد که صلاحیت بیشتری برای انجام این روش داشته باشد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کدام یک استفاده کنید، با چند نفر صحبت کنید و در مورد همه آنها تحقیق کنید.

 

در حالی که نادیده گرفتن آن آسان است، مطمئن شوید که علاوه بر جراح، مرکز جراحی را نیز بررسی می کنید. مکانی که قرار است این روش در آن انجام شود باید دارای مجوز یا اعتبار باشد. این موضوع را با دکتر در میان بگذارید. اگر متوجه شدید که مرکز یکی از این شرایط را ندارد، در تصمیم خود برای انجام عمل خود در آنجا تجدید نظر کنید.

 

از پزشک بخواهید تصاویری از جراحی های پلاستیکی که در گذشته انجام داده است را به شما نشان دهد. امیدوارم دکتر مورد نظر شما بتواند بخشی از کارهای خود را به شما نشان دهد. این به شما کمک می کند ببینید آیا می خواهید او را برای انجام جراحی پلاستیک خود انتخاب کنید یا خیر.

 

به خاطر داشته باشید که قبل از شروع به دیدن نتایج، یک روش میکرودرم ابریژن باید چندین بار انجام شود. بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که فقط برای یک روش پول کافی پس انداز می کنند، سپس وقتی نتیجه ای نمی بینند ناراحت می شوند. شما باید حداقل برای پنج یا شش جلسه برنامه ریزی کنید.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، توجه داشته باشید که ممکن است عوارضی از این عمل وجود داشته باشد. جراح پلاستیک شما به احتمال زیاد این عوارض احتمالی را با شما برطرف خواهد کرد. برای شما مهم است که از آنها آگاه باشید. برخی از عوارض ممکن است شامل عفونت، تورم، افزایش فشار خون و اگرچه نادر، حتی مرگ باشد.

 

اگرچه شما هرگز نمی خواهید یک جراح زیبایی را صرفاً بر اساس قیمت انتخاب کنید، خرید از بین جراحان واجد شرایط ضرری ندارد. اگر لیست کوتاهی از جراحانی دارید که در نظر دارید، بحث در مورد گزینه های قیمت گذاری با هر یک از آنها ممکن است به شما در تصمیم گیری نهایی کمک کند.

 

از نحوه کار جراح خود برای بازبینی بپرسید. بسیاری از انواع جراحی های زیبایی دارای نرخ تجدید نظر بسیار بالایی هستند، تا 20 درصد از اعمال انجام شده. اکثر جراحان قابل اعتماد، اصلاحات را با هزینه کمتر یا بدون هیچ هزینه ای برای شما انجام می دهند. این را از قبل، قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید، بیابید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، کل هزینه جراحی زیبایی خود را بدانید. وقتی صورت حساب نهایی خود را دریافت می کنید، نمی خواهید غافلگیر شوید. اطمینان حاصل کنید که پزشک نه تنها جراحی، بلکه هر اتفاقی که ممکن است برای شما در نظر گرفته شود را شامل شود. بپرسید که آیا، متخصص بیهوشی صورتحساب جداگانه ای خواهد داشت.

 کاشت ابرو مردانه چیست؟
کاشت ابرو مردانه در کلینیک‌ های مختلفی در کشور انجام می‌ شود. برای بر طرف کردن ایرادات ابرو می ‌توان از خدمات کاشت ابرو استفاده کرد و از شر ابرو های کم پشت و یا تاس خود خلاص شد. اگر به دنبال یک چهره جذاب هستید و می‌خواهید اعتماد به نفس بیشتری برای قرارگیری در اجتماع داشته باشید می‌ توانید از خدمات کاشت ابرو مردانه توسط کلینیک زیبایی آرشان بهره‌مند شوید. 

                                                        

قبل از انجام هر گونه جراحی زیبایی مراقب مراقبت های بعدی لازم باشید. این مهم است تا مطمئن شوید که می توانید نه تنها برای خودتان برنامه ریزی کنید، بلکه در صورت نیاز به کمک اضافی، دیگران نیز بتوانند وقت خود را آزاد کنند.

 

از پزشک خود که بیهوشی را انجام می دهد، مطلع شوید. این یا توسط جراح، یک پرستار آموزش دیده خاص بسته به پیچیدگی روش، یا یک متخصص بیهوشی ارائه می شود. شما این حق را دارید که برای احتیاط از فرد دوم بیهوشی اصرار کنید، اما به احتمال زیاد هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

 

مراقب جراحانی باشید که خود را به عنوان "تأیید هیئت مدیره" تبلیغ می کنند، اما مشخص نمی کنند چه بردی دارند. هر پزشک دارای مجوز می تواند به طور قانونی عمل جراحی پلاستیک را انجام دهد، حتی بدون داشتن گواهی از هیئت جراحی پلاستیک. آنها ممکن است در زمینه دیگری، کاملاً غیرمرتبط با جراحی پلاستیک یا زیبایی، گواهی هیئت مدیره داشته باشند. مشخصات گواهینامه را بخواهید.

 

اگر به عنوان یک فرد سیگاری به هر نوع جراحی زیبایی یا پلاستیک فکر می کنید، باید تصمیم مهمی بگیرید. اگر در دوران نقاهت به سیگار کشیدن ادامه دهید، می توانید آسیب واقعی به پوست خود وارد کنید و در نتیجه لکه های زشتی ایجاد کنید. انتخاب ترک با شماست.

 

قبل از عمل با جراح خود مفصل صحبت کنید. فهرستی از نگرانی های خود تهیه کنید و هر چیزی که شما را نگران می کند پوشش دهید. پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید. یک جراح که مایل به پاسخگویی به سؤالات شما باشد به شما کمک می کند تا تجربه شما را تا حد امکان راحت تر کند.

 

هنگام بررسی جراحی زیبایی، اطمینان حاصل کنید که تمام هزینه های مربوط به آن را در نظر گرفته اید و بررسی می کنید که آیا می توانید آن را در بودجه خود قرار دهید یا خیر. علاوه بر این، توجه داشته باشید که این روش بسته به محل زندگی شما می تواند هزاران هزینه بیشتر داشته باشد. به عنوان مثال، هزینه عمل جراحی بینی در شهر نیویورک بین 7000 تا 13000 دلار است. در سایر نقاط کشور می تواند به میزان قابل توجهی هزینه کمتری داشته باشد.

 

هیچ کس نمی خواهد سن ضعیفی داشته باشد، و به همین دلیل است که جراحی زیبایی به طور کلی گزینه فوق العاده ای برای حفظ ظاهری جوان به نظر می رسد. برای به دست آوردن مثبت ترین نتیجه از هر عمل زیبایی، مهم است که خود را با اطلاعات زیادی مسلح کنید. راهنمایی های این مقاله را هر چند وقت یکبار که لازم است مرور کنید تا بدانید که از جراحی خود چه انتظاری دارید و چگونه این روند می تواند به شما کمک کند تا سال های آینده احساس فوق العاده ای نسبت به خود داشته باشید.

اطلاعاتی که باید در رابطه با جراحی زیبایی داشته باشید

۱۷ بازديد

جراحی زیبایی می تواند ظاهر و در نتیجه احساس شما را بهبود بخشد. اگرچه جراحی زیبایی می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه داشته باشد، تصمیم برای انجام عمل جراحی ساده نیست. این مقاله نکات ارزشمندی را در مورد جراحی زیبایی در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند نتایج فوق العاده ای از جراحی خود دریافت کنید.

 

همیشه در مورد کلینیک های جراحی زیبایی که به آنها علاقه دارید تحقیقات زیادی انجام دهید. مطمئن شوید که هیچ شکایتی از هیچ یک از جراحانی که در آنجا کار می کنند وجود نداشته است. اگر شکایتی پیدا کردید، باید دقیقاً دریابید که چه اتفاقی افتاده است و کلینیک چه کاری انجام داده است تا مطمئن شود که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد.

 

هرگز جراحی پلاستیک انجام ندهید زیرا احساس می کنید که این عمل شما را برای کسی که به او علاقه مند هستید جذاب تر می کند. در حالی که ممکن است باعث شود آنها به شما علاقه بیشتری نشان دهند، واقعیت این است که آنها تصویری را که می بینند دوست دارند و نه کسی که شما را می بینند. در واقع به عنوان یک شخص هستند.

 

با جراح خود در مورد تجربیات گذشته خود صحبت کنید و بدانید که او چند بار عمل مورد علاقه شما را انجام داده است. بخواهید عکس های بیماران سابق را ببینید و در مورد اینکه جراح شما چند بار این روش ها را در گذشته انجام داده است، صحبت کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که جراحی شما به خوبی انجام شود، اما اگر پزشکان بالقوه را به دقت بررسی کنید، احتمال آن بسیار بیشتر است.

 

نه تنها باید در مورد جراح خاص خود تحقیق کنید، بلکه باید در مورد بیمارستان یا کلینیکی که در آن عمل خود را انجام می دهید نیز تحقیق کنید. هر کسب و کاری که جراحی پلاستیک انجام می دهد باید از قانون پیروی کند. آنها نیاز به مجوز کسب و کار مناسب دارند و باید دارای اعتبار کامل باشند. این موضوع در مورد مطب های جراح نیز صادق است. دریابید که آیا امکانات برای عمل شما تمام الزامات ایالتی برای ایمنی و بهداشت را برآورده می کند یا خیر. اگر پزشک شما با یک مرکز جراحی مرتبط است که سابقه ای مشکوک دارد، به دنبال یافتن پزشک دیگری باشید.

 

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در مورد جراحی زیبایی انجام دهید این است که مطمئن شوید که جراحان بالقوه را بررسی کرده و با هم مقایسه می‌کنید. متوجه خواهید شد که ارزش این کار را دارد، و مطمئن شوید که یکی را پیدا می کنید که خطرات احتمالی را به شما اطلاع می دهد، و همچنین موردی که با آن احساس راحتی می کنید.

 

به توصیه پزشک خود توجه کنید. اگر جراح شما از انجام یک عمل زیبایی خاص توصیه کند، به احتمال زیاد دلیل محکمی برای آن وجود دارد. اگر احساس می کنید نظر جراح شما نادرست است، نظر دوم را دنبال کنید. پیروی از این پروتکل تضمین می کند که هر عمل جراحی که انجام داده اید بسیار ایمن تر است.

 

از اینکه هر چیزی را که می خواهید از جراح پلاستیک خود بپرسید نترسید. بسیاری از مردم احساس می کنند که سؤالات آنها احمقانه است و از پرسیدن آنها خودداری می کنند. به عنوان یک بیمار، این حق شماست که از همه چیزهایی که در مورد سلامتی شما می گذرد بدانید. مهم نیست چه چیزی است، از جراح پلاستیک خود بپرسید!

 

از نحوه کار جراح خود برای بازبینی بپرسید. بسیاری از انواع جراحی های زیبایی دارای نرخ تجدید نظر بسیار بالایی هستند، تا 20 درصد از اعمال انجام شده. اکثر جراحان قابل اعتماد، اصلاحات را با هزینه کمتر یا بدون هیچ هزینه ای برای شما انجام می دهند. این را از قبل، قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید، بیابید.

 

مطمئن شوید که بعد از عمل زیبایی خود به درستی برای غذا خوردن آماده شده اید. اول از همه، شما نمی خواهید چیزی بیش از حد سنگین بخورید، بنابراین غذاهای سبک مانند سوپ، سس سیب و ژله بخرید. دوم، احتمالاً انرژی لازم برای پختن چیزی را نخواهید داشت. بنابراین غذاهایی بخرید که به راحتی در مایکروویو یا توستر درست شوند.

 انواع جراحی های بدن چیست؟ 
عمل‌ های زیبایی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و اگر عمل زیبایی توسط پزشکان متخصص انجام شود مزیت‌ های بسیار زیادی برای فرد به وجود خواهد آمد. از انواع جراحی‌ های زیبایی می‌ توان به جراحی بینی، جراحی پلک، لیزر پوست، کاشت مو و غیره اشاره کرد. هر یک از این جراحی‌ ها طی مراحل مختلفی انجام می‌ شود که باید به مراقبت‌ های پیش و بعد از آن توجه داشته باشید. امروزه عمل‌ های زیبایی باعث افزایش اعتماد‌ به‌ نفس افراد و نمایش سن پایین آنها می ‌شود. اگر می ‌خواهید با انواع جراحی زیبایی برای بدن آشنا شوید با این سری از مقالات کلینیک زیبایی آرشان همراه ما باشید.

                                                        

پس از انجام عمل زیبایی حتماً خواب کافی داشته باشید. درست مانند زمانی که بیمار هستید، بهترین پادزهر برای درد پس از جراحی که ممکن است داشته باشید، خوابیدن است. از شخص دیگری در خانواده خود بخواهید هر وظیفه ای را که ممکن است دارید به عهده بگیرد تا بتوانید به درستی استراحت کنید. گوشی خود را خاموش کنید و چراغ ها را خاموش کنید!

 

در حالی که ممکن است بخواهید قسمت های خاصی از بدن خود را تقویت کنید، به جراحی زیبایی به عنوان راهی برای تغییر ظاهر خود به طور کامل نگاه نکنید. از آن برای نمایش ویژگی های طبیعی خود و پوشاندن هر گونه نقص جزئی که فکر می کنید شما را زیباتر نشان می دهد استفاده کنید.

 

روی آوردن به جراحی زیبایی برای بهبود یا بهبود ظاهر چیزی است که نباید آن را سهل انگاری کرد. شما باید تحت آزمایشات فیزیولوژیکی قرار بگیرید تا مطمئن شوید که هیچ اختلالی ندارید که شما را به یک بیمار پرخطر تبدیل کند. همانطور که در حال انجام آزمایش هستید، مطمئن شوید که کاملاً صادق باشید تا پس از اتمام مراحل از هرگونه پیامد مخرب جلوگیری کنید.

 

مهم نیست که چه نوع جراحی پلاستیک انجام داده اید، مهم است که از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. همانطور که قبلاً می دانید، اشعه ماوراء بنفش همیشه برای شما مضر است. اما وقتی جراحی زیبایی انجام داده اید، حتی بدتر است. از آنجا که پوست شما در حال حاضر بسیار حساس است، که نور خورشید می تواند به سرعت باعث آسیب شود.

 

حمل و نقل جایگزین را برای روز جراحی و قرار ملاقات های بعدی خود برای چند روز آینده ترتیب دهید. بلافاصله، پس از جراحی، شما عواقب بعدی داروی بیهوشی را احساس خواهید کرد و نمی توانید رانندگی کنید. علاوه بر این، در چند روز اول پس از جراحی، احتمالاً از داروهای مسکن استفاده می‌کنید که از رانندگی شما جلوگیری می‌کند.

 

دریابید که چه نوع بیهوشی برای این روش استفاده خواهد شد و چه کسی آن را اجرا خواهد کرد. مطمئن شوید که عوارض جانبی احتمالی را درک کرده اید. شما همچنین باید اعتبار افراد درگیر را تأیید کنید. با انجام تحقیقات خود، می دانید که چگونه برای زمان پس از جراحی خود آماده شوید.

 

اگر سیگار می کشید، در صورت انجام جراحی زیبایی باید سیگار را ترک کنید. اگر هنوز سیگاری هستید، جراحان زیادی هستند که از عمل شما امتناع می کنند. هنگامی که سیگار می کشید، خون به درستی در سراسر بدن شما جریان نمی یابد و زمان بهبودی پس از جراحی افزایش می یابد.

 

همانطور که در بالای این مقاله ذکر شد، جراحی زیبایی می تواند کمک زیادی به بهبود ظاهر شما کند. احساس بهتر در مورد نحوه مراقبت از عمل زیبایی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما شود. از نکات مندرج در این مقاله استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که جراحی زیبایی با کیفیت بالا انجام می دهید که می توانید در مورد آن احساس خوبی داشته باشید.

با این توصیه عملی دانش خود را در مورد جراحی زیبایی افزایش دهید

۱۱ بازديد

جراحی زیبایی لازم نیست ترسناک باشد. اگر می خواهید جراحی پلاستیک انجام دهید یا نه، این مقاله را بخوانید. تمام اطلاعات را وارد کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا گزینه جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

 

اطمینان حاصل کنید که در مورد هر جراحی که مد نظر شماست تحقیق می کنید. به جایی که آنها به مدرسه رفتند نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا جایزه ای دریافت کرده اند یا به هر طریقی تنبیه شده اند. غیرممکن است که تصمیم تحصیلی در مورد اینکه از کدام جراح استفاده کنید، مگر اینکه این عوامل را در نظر بگیرید.

 

به مکانی که عمل شما انجام می شود سفر کنید. اگر قرار است جراحی سرپایی انجام دهید، باید از قبل در مورد دیدن نواحی جراحی بپرسید. این به شما کمک می کند تا زمانی که زمان آن فرا می رسد، اگر بیمارستان یا مکانی را که در آن جراحی انجام می شود قبل از رفتن زیر چاقو دیده باشید، آرامش بیشتری داشته باشید.

 

تقریباً همه انواع جراحی پلاستیک نیاز به نوعی بیهوشی دارند. به یاد داشته باشید که یک نوع بیهوشی وجود ندارد که در همه موارد موثر باشد، بنابراین حتماً با پزشک خود در مورد مزایا و معایب گزینه های مختلف خود صحبت کنید. در بسیاری از مواقع برای جراحی های بزرگتر به بیهوشی عمومی نیاز است.

 

هنگام در نظر گرفتن جراحی زیبایی، مطمئن شوید که قبل از مراجعه به یک متخصص، لیستی از سوالات را تهیه کرده اید. این مهم است زیرا نه تنها آنها از اینکه شما به خوبی آماده شده اید قدردانی می کنند، بلکه این یک راه عالی برای اطمینان از این است که به هر یک از سوالات شما پاسخ داده می شود.

 

در مورد عمل زیبایی احتمالی خود انتظارات منطقی داشته باشید. اگرچه پیشرفت‌های زیادی در صنعت جراحی زیبایی وجود دارد، اما محدودیت‌هایی برای کاری که جراح می‌تواند انجام دهد وجود دارد. این چیزی است که باید در نظر بگیرید، به خصوص اگر مشکلات بدنی دارید. اگر ادراک بدن مشکل باشد، یک روش جراحی ممکن است آن را حل نکند. لازم است که کمک حرفه ای برای کمک به شما در آنچه تجربه می کنید بیابید.

 تزریق چربی بهتر است یا ژل؟
این روز ها روش‌ های درمانی بسیار زیادی برای از بین ‌بردن چین ‌و چروک و زیبا سازی ظاهر افراد وجود دارد که هر شخص با توجه ‌به شرایطی که دارد یکی از آنها را انتخاب می‌ کند. شاید برای شما هم این سؤال پیش آید که تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل و بهتر است کدام یک از این گزینه‌ ها را برای خودتان انتخاب کنید؟ به‌ طور کلی می ‌توان گفت که برای انتخاب یکی از این دو گزینه باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا او با توجه ‌به شرایطی که دارید یکی از آنها را انتخاب کند. اگر شما شرایط ایده‌ آلی برای استفاده از هر دو روش داشته باشید باید گزینه بهتر را انتخاب نمایید. برای اینکه بدانید کدام یک از این موارد بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

                                                                 

باید خود را آگاه کنید که نمی‌توان با روش‌های زیبایی به‌گونه‌ای رفتار کرد که انگار در حال خرید یک عضو جدید از بدن هستید. جراحی زیبایی می تواند یک ویژگی از ویژگی های فیزیکی فعلی شما را بهبود یا تقویت کند، اما نمی تواند آنها را دوباره انجام دهد. این روش‌ها خطراتی را به همراه دارند و باید مطمئن باشید که 100% در مورد تغییراتی که قرار است در بدن خود ایجاد کنید، آگاه هستید.

 

اجازه ندهید افراد مشهور روی شما تاثیر بگذارند. شما نباید برای شبیه شدن به افراد مشهور یا به این دلیل که یک ستاره عمل مشابهی انجام داده است، جراحی زیبایی انجام دهید. این یک انتخاب کاملا شخصی است و انجام عمل جراحی باید به شما کمک کند احساس راحتی بیشتری در بدن خود داشته باشید، نه اینکه از شخص دیگری تقلید کنید که ممکن است در پنج سال آینده دیگر الگوی شما نباشد.

 

این احتمال وجود دارد که از نتایج جراحی زیبایی خود ناراضی باشید. شما می توانید با انجام تحقیقات خود در مورد جراح و مرکز درمانی که در آن عمل خود را انجام می دهید، شانس را کاهش دهید. مطمئن باشید که جراح تمام گواهینامه های مناسب و شهرت زیادی در جامعه دارد.

 

زمانی که برای جراحی زیبایی مراجعه می کنید، مطمئن شوید که ناخن های رنگ شده ندارید. پس از انجام بیهوشی، پزشک باید ناخن‌های شما را از نظر علائمی که نشان می‌دهد بدن شما اکسیژن کافی دریافت نمی‌کند، بررسی کند. میخ های رنگ شده تشخیص آن را تقریباً غیرممکن می کند.

 

برای درد آماده باشید. هیچ راهی برای دور زدن این واقعیت وجود ندارد که بسیاری از عمل های جراحی زیبایی دردناک هستند. خودتان را برای آن آماده کنید. بسیاری از بیماران گزارش می دهند که ناخوشایندترین جنبه کل فرآیند درد است. ممکن است چند هفته بعد از جراحی شما ادامه داشته باشد. شما می توانید با اطمینان از اینکه در فرم بدنی خوبی هستید، قبل از رفتن به زیر چاقو، کمی این مشکل را کاهش دهید.

 

در حالی که رژیم غذایی همیشه مهم است، باید در طول زندگی شما حفظ شود. حدود یک ماه قبل از جراحی زیبایی بسیار مهم است. یک رژیم غذایی مناسب به این معنی است که بدن شما آمادگی بهتری برای بهبود خود در دوره بهبودی دارد. از غذاهای سرخ شده یا چرب خودداری کنید. از کربوهیدرات های سالم و پروتئین ها استفاده کنید.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، مهم است که در مورد مراقبت های بعد از خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اغلب، برای مدتی پس از انجام این روش، در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مواردی مانند تمیز کردن و آماده کردن وعده غذایی، کمکی در اختیار دارید.

 

از پزشک خود بپرسید که آیا جراحی زیبایی که در نظر دارید خطر ایجاد زخم یا عفونت را در پی دارد یا خیر. برخی از جراحی ها همیشه جای زخم دارند. اگرچه در برخی موارد، جای زخم ممکن است بر واقعیت فعلی ارجح باشد. همیشه خطر عفونت را ارزیابی کنید. همچنین در نظر بگیرید که عفونت های احتمالی چقدر می توانند خطرناک باشند.

 

از رفتن با اولین جراحی که ملاقات می کنید اجتناب کنید. قبل از تصمیم گیری نهایی، مدتی را صرف صحبت با حداقل دو یا سه جراح کنید. با برخی مراجع هم صحبت کنید. این کمک می کند تا مطمئن شوید که مجرب ترین جراح را برای عمل خود پیدا کرده اید. همچنین به اطمینان از رضایت شما در نتایج نهایی کمک خواهد کرد.

 

بپرسید که آیا عمل جراحی زیبایی شما توسط ارائه دهنده بیمه شما پوشش داده می شود یا خیر. اگر جراحی انتخابی باشد، اغلب پاسخ منفی است، اما به هر حال بهتر است بپرسید. آنها ممکن است بتوانند با شما همکاری کنند تا ترتیبی را بیابند که از آن راضی هستید.

 

یک روز قبل از جراحی، باید چند کار خاص برای رژیم غذایی خود انجام دهید. در 12 ساعت گذشته قبل از عمل، شما نباید مطلقاً چیزی بخورید. با این حال، تمام روز قبل، باید مراقب آنچه می خورید باشید تا از عوارض جلوگیری کنید. از غلات کامل و پروتئین های سبک استفاده کنید و از چربی های سنگین اجتناب کنید.

 

در مورد تصمیم خود برای انجام جراحی زیبایی با عزیزان خود صحبت کنید. شما باید تا به حال چیزهای زیادی بدانید و می توانید به آنها کمک کنید تا متوجه خطرات آن شوند، بسیار خوب است که بخواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید. فن آوری پزشکی مدرن می تواند به شما در اصلاح نواحی مشکل و رسیدن به نتیجه دلخواه کمک کند.