آرشیو مرداد ماه 1402

در این وبلاگ به شما کمک می کنیم تا به زیبایی خودتان کمک کنید.

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

به دنبال جراحی زیبایی هستید؟ ابتدا این نکات را بخوانید

۸ بازديد

تصمیم گیری برای انجام جراحی زیبایی یک تصمیم بزرگ است. پس از همه، شما پولی را که به سختی به دست آورده اید برای انجام عمل جراحی خرج خواهید کرد. این یک تجربه جدید برای شما است. شما باید جراحی را انجام دهید و پس از آن باید به زندگی خود ادامه دهید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در طی این فرآیند وجود دارد.

 

بررسی کنید که آیا آمادگی لازم برای آماده شدن برای جراحی وجود دارد یا خیر. به عنوان مثال، ببینید که آیا قبل از جراحی نیاز به برداشتن موهای صورت یا بدن دارید یا خیر.

 

جراحی ترمیمی همان چیزی است که به آن جراحی به غیر از گزینه های زیبایی گفته می شود. هنوز ننگی علیه بسیاری از انواع جراحی های پلاستیک وجود دارد و شما می توانید صرفاً با تغییر واژگانی که با عمل و تغییرات بدن خود مرتبط می کنید از قضاوت اجتناب کنید.

 

سابقه قصور جراح زیبایی خود را بررسی کنید. می توانید با دفتر مقررات بیمه در ایالت خود تماس بگیرید. در مورد هرگونه ادعای قصور حل شده علیه جراح خود مطلع شوید. داشتن ادعای قصور لزوما نباید یک معامله شکن باشد. ممکن است بخواهید در انتخاب خود تجدید نظر کنید اگر چندین ادعای قصور اخیر وجود دارد.

 

در حالی که نادیده گرفتن آن آسان است، مطمئن شوید که علاوه بر جراح، مرکز جراحی را نیز بررسی می کنید. مکانی که قرار است این روش در آن انجام شود باید دارای مجوز یا اعتبار باشد. این موضوع را با دکتر در میان بگذارید. اگر متوجه شدید که مرکز یکی از این شرایط را ندارد، در تصمیم خود برای انجام عمل خود در آنجا تجدید نظر کنید.

 

در مورد گزینه های مختلف برای بیهوشی بپرسید. برای مداخلات بزرگ، بیهوشی عمومی بهترین است، اما باید در مورد خطرات مربوطه بدانید. شما این حق را دارید که درخواست بیهوشی عمومی یا موضعی کنید، اما تحقیقات بیشتری انجام دهید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید. از جراح خود بخواهید که در صورت لزوم از یک پرستار واجد شرایط برای بیهوشی او کمک کند.

 

با جراحی زیبایی، باید مطمئن شوید که هنگام ملاقات با یک متخصص، چیزی برای یادداشت برداری همراه داشته باشید. این بسیار مهم است زیرا از اینکه تمام پاسخ های خود را یادداشت کرده اید سپاسگزار خواهید بود. در مورد انتخاب های مهم در آینده، نیازی به تکیه بر حافظه نخواهید داشت.

 

تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا نتایج جراحی شما ماندگار باشد. بسیاری از بیماران لیپوساکشن بلافاصله بعد از عمل وزن اضافه می کنند. بدن آنها باید جبران کند و چربی هایی را که برداشته شده است جایگزین کند. از جراح خود بخواهید که شما را به متخصص تغذیه یا مربیان آموزشی ارجاع دهد. می توانید تغییرات مثبتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید.

 

هنگامی که به جراحی زیبایی فکر می کنید، می خواهید مطمئن باشید که تا آنجا که می توانید در مورد این عمل به تنهایی تحقیق می کنید. این مهم است، به طوری که وقتی واقعاً با یک متخصص در مورد آن صحبت می کنید، شرایط و رویه هایی که آنها ذکر می کنند برای شما بیگانه نیستند. که این اطلاعات را برای اولین بار نمی شنوید.

 
عمل تیپ پلاستی یکی از انواع عمل زیبایی بینی است. تیپ پلاستی به معنای عمل زیبایی بینی بدون بیهوشی است که در آن از گچ پس از عمل استفاده نمی ‌شود. این عمل امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و روی نوک بینی برای تعادل و کاهش حجم آن انجام می‌ شود.




یک جراح زیبایی خوب می‌داند که علی‌رغم تمام آمادگی‌های ذهنی قبل از جراحی، بیمار همچنان ترس‌ها و نگرانی‌هایی دارد، پس از اتمام عمل جراحی. شما باید در تماس با جراح خود پس از جراحی احساس راحتی کنید تا در مورد این نگرانی ها و نگرانی ها صحبت کنید.

 

هنگام بحث در مورد گزینه های پرداخت با جراح خود، به صورت کتبی از هزینه ها درخواست کنید. این به شما منبعی برای رجوع می دهد اگر برای روش خود هزینه بیش از حد دریافت کنید. به یاد داشته باشید که شرایط پیش بینی نشده ممکن است هزینه های جدیدی را حتی به برنامه ریزی دقیق ترین عملیات اضافه کند. در مورد هزینه های اضافی که ممکن است از مرکز یا متخصص بیهوشی با آن مواجه شوید، مطلع شوید.

 

اعتماد به نفس داشته باشید و سوال بپرسید. هنگامی که با جراح خود در مورد روش خود صحبت می کنید، ممکن است آنها با عباراتی صحبت کنند که شما متوجه آن نمی شوید، به همین دلیل است که شما باید معنی آنها را بدانید. ممکن است از پزشک خود بخواهید که از اصطلاحات ساده ای استفاده کند که برای افراد عادی قابل درک باشد و اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی را که او توضیح می دهد درک می کنید.

 

حمل و نقل جایگزین را برای روز جراحی و قرار ملاقات های بعدی خود برای چند روز آینده ترتیب دهید. بلافاصله، پس از جراحی، شما عواقب بعدی داروی بیهوشی را احساس خواهید کرد و نمی توانید رانندگی کنید. علاوه بر این، در چند روز اول پس از جراحی، احتمالاً از داروهای مسکن استفاده می‌کنید که از رانندگی شما جلوگیری می‌کند.

 

قبل از اینکه حتی به انجام یک عمل زیبایی فکر کنید، مطمئن شوید که وزن مناسبی دارید. عوارض یک عمل زیبایی زمانی افزایش می یابد که شما خیلی لاغر یا خیلی سنگین هستید. سعی کنید حداقل چند ماه قبل از انجام عمل، سالم‌تر غذا بخورید و ورزش کنید.

 

اگر قبل از انجام جراحی زیبایی برای نظر دیگری در مورد موضوعی به پزشک دیگری مراجعه کردید، به او نگویید که قبلاً با پزشک قبلی این موضوع را بررسی کرده اید. این دانش ممکن است تفکر و عینیت آنها را منحرف کند. شما می خواهید تشخیص آنها کاملاً واضح باشد و برای شما ارزشمند باشد.

 

مطمئن شوید که خطرات عمل خود را درک کرده اید. هیچ روش پزشکی بدون خطر نیست و این شامل جراحی پلاستیک می شود. از پزشک خود بخواهید که آنها را برای شما توضیح دهد و همچنین تحقیقات خود را انجام دهید. این به شما کمک می کند که اگر نتیجه منفی غیرمنتظره ای باشد، آماده باشید. اگر با سطح خطری که خود را در آن قرار می دهید راحت نیستید، ممکن است بخواهید در مورد جراحی تجدید نظر کنید.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، مهم است که در مورد مراقبت های بعد از خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اغلب، برای مدتی پس از انجام این روش، در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مواردی مانند تمیز کردن و آماده کردن وعده غذایی، کمکی در اختیار دارید.

 

قبل از امضای هر مدارکی، از چند سال تجربه یک جراح مطلع شوید. شما در حال انجام عمل جراحی هستید، بنابراین به یک متخصص نیاز دارید. از او بپرسید که چه مدت عمل جراحی انجام داده است، در چه مدرسه ای تحصیل کرده است و از زمان ترک دانشکده پزشکی چه تحصیلاتی داشته است. این به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا او برای شما مناسب است یا خیر.

 

وقتی تصمیم به انجام جراحی زیبایی می گیرید، تصمیم بزرگی است. اگر مراقب باشید و برای تصمیم گیری عاقلانه وقت بگذارید، می تواند تجربه خوبی برای شما باشد. از نکاتی که در اینجا ارائه شده است استفاده کنید تا به شما در انجام کل فرآیند کمک کند. از فرصت های آینده خود لذت ببرید.

بیاموزید که برای داشتن یک جراحی زیبایی موفقیت آمیز چه چیزی لازم است

۶ بازديد

جراحی زیبایی چیزی است که برای یادگیری هر آنچه که می توانید در مورد آن می توانید نتیجه دهد. نه تنها اطلاع رسانی به خود برای سلامتی شما مفید خواهد بود، بلکه ممکن است نتایج شما نیز با دانش پیشینه مناسب بسیار بهتر باشد. از این اطلاعات استفاده کنید تا مطمئن شوید که تجربه جراحی زیبایی شما خوب است.

 

جراحی زیبایی را از جراحانی که معاینه نکرده اید انجام ندهید. شما می خواهید مطمئن شوید که جراحی شما به خوبی انجام می شود و جراحی که جراحی را روی شما انجام می دهد قابل اعتماد است. می توانید از بیماران قبلی بخواهید که بفهمند آیا پزشک قابل اعتماد است یا خیر.

 

قیمت ها را بین جراحان مختلف مقایسه کنید. بلافاصله سراغ ارزان ترین قیمت نروید. دریابید که چه چیزی هزینه های مختلف را تشکیل می دهد. اغلب، بهترین جراحان بیشترین هزینه را دریافت می کنند، اما فرض می کنیم که همیشه همینطور است. اگر برای بررسی وقت بگذارید، اغلب می توانید یک جراح با قیمت مناسب پیدا کنید که کار خوبی انجام دهد.

 

هر کسی که قصد جراحی زیبایی از هر نوع را دارد باید مطمئن شود که تحقیقات کافی انجام دهد. برای یافتن ماهرترین پزشکان در منطقه خود. با پرسیدن سوالات درست در مورد سطوح تجربه و سوابق تحصیلی، می توان مطمئن شد که بهترین حرفه ای ممکن را برای نیازها و نگرانی های خاص خود انتخاب کرده اید.

 

هنگام فکر کردن به روش‌های زیبایی که نیاز به جراحی دارند، عاقلانه است که قبل از برنامه‌ریزی عمل خود، تعداد مناسبی از عکس‌های قبل و بعد از آن را درخواست کنید. با ارزیابی پتانسیل واقعی و همچنین محدودیت های روش انتخابی خود، با انتظارات واقع بینانه از آنچه قابل دستیابی است وارد فرآیند خواهید شد و در نتیجه از ناامیدی احتمالی جلوگیری می کنید.

 

از آمادگی های لازم برای مراقبت های بعد از جراحی مطلع شوید. برخی از جراحی های زیبایی، مانند بزرگ کردن سینه، شما را ملزم به مصرف داروها یا کرم ها پس از انجام عمل می کند. عاقلانه است که در مورد مراقبت های بعد از عمل قبل از جراحی یاد بگیرید. آخرین کاری که می‌خواهید بعد از عمل انجام دهید این است که محصولات را به پایان برسانید.

 

هنگامی که ایده خوبی از روش خاصی که می خواهید انجام دهید به دست آوردید، متوجه شوید که جراح شما چقدر با آن آشنایی دارد. هر چه جراح باتجربه تر باشد، مهارت های او بهتر خواهد بود. یک جراح بیماران بیشتری داشته است، اگر آنها اقدامات بیشتری انجام داده باشند. اگر یک جراح به طور مداوم فقیر باشد، احتمالاً از او به دلیل قصور شکایت شده است، که به شما می گوید از او دوری کنید.

 

از اینترنت استفاده کنید تا ببینید چه شکایت هایی علیه جراح مطرح شده است و چگونه آنها را حل کرده اند. یک جستجوی خوب در سایر ایالت ها و همچنین حالت های شما نتایجی را به همراه خواهد داشت. این اطلاعات به شما این امکان را می دهد که نگاهی اجمالی به میزان رضایت بیماران سابق داشته باشید و جراح تا چه حد از اقدامات پزشکی مراقبت می کند.

 

شما باید از ابزارهایی مانند نرم افزار ویرایش عکس استفاده کنید تا تصوری از ظاهر خود پس از جراحی داشته باشید. بسیاری از کلینیک های جراحی زیبایی این خدمات را ارائه می دهند. شما باید این تصاویر ویرایش شده را چاپ کنید و چند هفته وقت بگذارید تا به آنها نگاه کنید و مطمئن شوید که این همان چیزی است که واقعا می خواهید.

 

در انتظارات خود واقع بین باشید. جراحی می تواند ظاهر فیزیکی شما را تغییر دهد، اما محدودیت هایی برای اثرات آن وجود دارد. به عنوان مثال، اگر به دلیل اینکه از اعتماد به نفس پایین رنج می‌برید، می‌خواهید جراحی کنید، احتمالاً حتی پس از جراحی نیز اعتماد به نفس پایینی خواهید داشت. ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی، مشاوره را در نظر بگیرید.

 جراحی بینی گوشتی یکی از انواع جراحی‌ های بینی است که توسط پزشکان مختلفی در کشور انجام می ‌شود. این روز ها جراحی بینی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی هستند که این روش را برای زیبایی چهره خود انتخاب می ‌کنند. بینی‌ های گوشتی دارای یک پوسته ضخیم و استخوان ضعیفی هستند.

                                                

پس از اتمام جراحی به خود زمان کافی برای بهبودی بدهید. ممکن است زمان نقاهت طولانی پس از جراحی وجود داشته باشد که می تواند شما را چهار یا پنج هفته عقب بیاندازد. مطمئن شوید که برای بهبودی زمان کافی از محل کار را برنامه ریزی کرده اید. و مراقب باشید که خود را خیلی دور و سریع هل ندهید.

 

باید خود را آگاه کنید که نمی‌توان با روش‌های زیبایی به‌گونه‌ای رفتار کرد که انگار در حال خرید یک عضو جدید از بدن هستید. جراحی زیبایی می تواند یک ویژگی از ویژگی های فیزیکی فعلی شما را بهبود یا تقویت کند، اما نمی تواند آنها را دوباره انجام دهد. این روش‌ها خطراتی را به همراه دارند و باید مطمئن باشید که 100% در مورد تغییراتی که قرار است در بدن خود ایجاد کنید، آگاه هستید.

 

خیلی مهم است که به نوبت های بعد از عمل بروید. مطمئناً، ممکن است به محل جراحی نگاه کنید و احساس کنید که همه چیز خوب به نظر می رسد. اما، شما یک متخصص پزشکی نیستید، بنابراین ممکن است مشکلی وجود داشته باشد که حتی از آن اطلاعی نداشته باشید. فقط یک پزشک می تواند تشخیص دهد که آیا همه چیز خوب است یا خیر.

 

یک جراح متخصص در جراحی زیبایی که می خواهید انجام دهید پیدا کنید. پیدا کردن یک جراح زیبایی که انواع روش ها را انجام می دهد واقعاً آسان است. اگر بهترین ها را می خواهید، باید کسی را پیدا کنید که بتواند آن را بهتر از دیگران انجام دهد. شما فقط می توانید آن را با یک دکتر با آن تخصص پیدا کنید.

 

دریابید که آیا جراح شما از امتیازات بیمارستانی برخوردار است یا خیر. حتی اگر این روش در بیمارستان انجام نشود. و در دفتر ایشان انجام می شود. بیمارستان ها استانداردهای بسیار سختگیرانه ای برای جراحان دارند. اگر پزشک شما این امتیازات را ندارد، بسیار مهم است که علت آن را بیابید.

 

در مورد انتظار بیش از حد از جراحی پلاستیک خود محتاط باشید. در حالی که جراحی پلاستیک ظاهر شما را تغییر می دهد و شاید ظاهر شما را بهبود می بخشد، اما نمی تواند مشکلات زندگی شما را برطرف کند. اگر قبل از جراحی بدبخت هستید، احتمالاً بعد از جراحی نیز بدبخت خواهید بود. انتظار هر چیز متفاوتی منجر به ناامیدی می شود. به همین دلیل است که قبل از انجام عمل جراحی پلاستیک با یک متخصص سلامت روان صحبت کنید.

 

اگر نمی خواهید مردم بدانند که شما یک عمل زیبایی انجام داده اید، باید آن را خارج از شهر انجام دهید. یک هفته یا بیشتر مرخصی بگیرید و پروسه خود را در محلی متفاوت برنامه ریزی کنید. برای اینکه تغییر زیبایی حتی کمتر به چشم بیاید، با یک برنزه درخشان و مدل مو یا رنگ موی جدید از سفر خود برگردید تا از تغییرات جراحی منحرف شوید. این کار تشخیص اینکه شما کار انجام داده اید را سخت می کند.

 

به طور خلاصه، مهم است که تمام اطلاعات ارائه شده در اینجا در مورد جراحی زیبایی را بخوانید و از آن استفاده کنید. حتما به تمام جزئیات ارائه شده توجه کنید و در صورت وجود چیزی که در مورد آن مطمئن نیستید با پزشک خود مشورت کنید. امیدواریم این اطلاعات مفیدی را برای شما فراهم کرده باشد.

مشاوره رایگان در مورد گزینه های جراحی زیبایی شما

۱۱ بازديد

جراحی زیبایی یک عمل رایج در بین مردم در سراسر جهان است. از افراد مشهور گرفته تا غیرنظامیان عادی، همه در حال انجام کاری هستند و از مزایای تصمیم خود برای انجام این کار بهره می برند. اگر می خواهید برخی از جراحی های زیبایی را انجام دهید، به نکاتی برای کمک به شما نیاز دارید. مانند موارد موجود در مقاله زیر.

 

هرگز جراحی پلاستیک انجام ندهید زیرا احساس می کنید که این عمل شما را برای کسی که به او علاقه مند هستید جذاب تر می کند. در حالی که ممکن است باعث شود آنها به شما علاقه بیشتری نشان دهند، واقعیت این است که آنها تصویری را که می بینند دوست دارند و نه کسی که شما را می بینند. در واقع به عنوان یک شخص هستند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جراح پلاستیک خود به وزارت بهداشت ایالت خود مراجعه کنید. اطلاعات بیشتری در مورد تحصیلات او به دست خواهید آورد و متوجه خواهید شد که آیا او به درستی مجوز دارد یا خیر. از هر جراح بدون مجوز یا مدرک دانشگاهی مشروع دوری کنید.

 

هر جراحی تخصصی دارد. باید با جراح مورد نظر صحبت کنید تا مطمئن شوید که تخصص او همان چیزی است که با نیازهای شما مطابقت دارد. در حالی که پزشکان زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از روش ها را انجام می دهند، بهترین کار این است که جراحی شما توسط فردی انجام شود که دانش تخصصی در آن نوع خاص دارد.

 

باید بدانید که همیشه خطراتی در ارتباط با بیهوشی وجود دارد. خطر ابتلا به ضربان قلب غیرطبیعی وجود دارد که می تواند در طول جراحی ایجاد شود. بیهوشی عمومی پتانسیل ایجاد این مشکل را دارد. بیهوشی می تواند جریان خون مناسب را مختل کند که دلیل این اتفاق است. این می تواند باعث آریتمی یا ضربان قلب شود که نامنظم در نظر گرفته می شود.

 

هنگام انتخاب جراح زیبایی باید سوالات خاصی بپرسید و در مورد مسائل خاصی فکر کنید. شما نباید یک جراح را تنها با قیمت انتخاب کنید. شما یک جراح دارای گواهی هیئت مدیره می خواهید. شما یک جراح می خواهید که برای پاسخ به سوالات و ترس های شما وقت بگذارد. شما باید به غریزه خود اعتماد کنید، اگر جراح شما را ناراحت می کند، باید غریزه دیگری پیدا کنید.

 

با جراح پلاستیک خود در مورد هر گونه بیماری که ممکن است داشته باشید صحبت کنید. برای جراح پلاستیک شما مهم است که از مشکلات پزشکی شما اطلاع داشته باشد، زیرا برخی از آنها می توانند باعث ایجاد مشکل در جراحی شوند. همچنین، حتماً جراح پلاستیک را در مورد هر دارویی که مصرف می کنید مطلع کنید.

 

به خاطر داشته باشید که قبل از شروع به دیدن نتایج، یک روش میکرودرم ابریژن باید چندین بار انجام شود. بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که فقط برای یک روش پول کافی پس انداز می کنند، سپس وقتی نتیجه ای نمی بینند ناراحت می شوند. شما باید حداقل برای پنج یا شش جلسه برنامه ریزی کنید.

 

قبل از انجام عمل جراحی، اعتبار جراح را تایید کنید. مطمئن شوید که آنها تحصیلات و تجربه لازم برای انجام این روش را دارند. این مرحله ساده به اطمینان از نتیجه مثبت جراحی کمک می کند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که مجوز و بیمه آنها در ایالت شما جاری و معتبر است.

 

حتماً در مورد مراقبت های بعد و زمان بهبودی سؤال بپرسید. ممکن است قبل از اینکه بتوانید زندگی روزمره خود را از سر بگیرید، مدت زمان قابل توجهی از کار را در نظر بگیرید. مطمئن باشید که می دانید به چه مدت مرخصی نیاز دارید تا زودتر از آنچه باید به خود فشار نیاورید.

لابیاپلاستی به‌عنوان یکی از عمل‌های واژن شناخته می ‌شود که گاهی اوقات با هدف زیبایی و گاهی اوقات با هدف درمان استفاده می ‌شود. عمل زیبایی واژن به‌ منظور از بین بردن مشکلات این قسمت و زیباسازی آن انجام خواهد شد. این عمل به منظور کاهش اندازه لابیا مینور انجام شده و باید حتماً توسط یک پزشک متخصص و ماهر انجام گردد. بیشتر مراجعه کنندگان به کلینیک درباره اینکه ( لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن چیست ) سوال می پرسند. اینکه استفاده از این روش درمانی خطر یا عوارضی برای فرد بیمار دارد یا خیر. 

هنگامی که در مورد یک عمل جراحی زیبایی احتمالی سؤال می کنید، فراموش نکنید که در مورد ترتیبات انجام شده برای بیهوشی سؤال کنید. در جراحی زیبایی، بیهوشی یکی از حیاتی ترین (و بالقوه خطرناک) بخش های عمل است. دریابید که چه کسی بیهوشی شما را مدیریت خواهد کرد و جزئیات کاری که آنها انجام خواهند داد را دریافت کنید.

 

در انتظارات خود واقع بین باشید. جراحی می تواند ظاهر فیزیکی شما را تغییر دهد، اما محدودیت هایی برای اثرات آن وجود دارد. به عنوان مثال، اگر به دلیل اینکه از اعتماد به نفس پایین رنج می‌برید، می‌خواهید جراحی کنید، احتمالاً حتی پس از جراحی نیز اعتماد به نفس پایینی خواهید داشت. ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی، مشاوره را در نظر بگیرید.

 

هنگام مشاوره با جراح زیبایی، ذهن خود را باز نگه دارید. یک جراح عالی با تجربه زیاد باید بتواند گزینه هایی را به شما بدهد که متناسب با نیاز شما باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد هر روشی روی نظر متخصص پزشک فکر کنید.

 

روی آوردن به جراحی زیبایی برای بهبود یا بهبود ظاهر چیزی است که نباید آن را سهل انگاری کرد. شما باید تحت آزمایشات فیزیولوژیکی قرار بگیرید تا مطمئن شوید که هیچ اختلالی ندارید که شما را به یک بیمار پرخطر تبدیل کند. همانطور که در حال انجام آزمایش هستید، مطمئن شوید که کاملاً صادق باشید تا پس از اتمام مراحل از هرگونه پیامد مخرب جلوگیری کنید.

 

با افزایش سن، جراحی های زیبایی که انجام داده اید بسیار بیشتر قابل توجه خواهند بود. به عنوان مثال، ایمپلنت سینه برای یک فرد 60 ساله خنده دار به نظر می رسد. بدون توجه به نوع جراحی یا درمانی که انتخاب می کنید، خود را قادر به پیر شدن با مهربانی کنید.

 

اگر می توانید، جراحی خود را در روز جمعه برنامه ریزی کنید تا قبل از اینکه مجبور شوید به سر کار برگردید، حداکثر زمان بهبودی را به خود اختصاص دهید. جراحی زیبایی ممکن است نسبت به سایر انواع جراحی جزئی باشد، اما اگر استرس بیش از حد سریع به بدن وارد شود، همچنان بالقوه عوارضی دارد.

 

اگر قصد انجام جراحی پلاستیک را دارید اما کم تحرک هستید، ابتدا باید این موضوع را در مورد خودتان تغییر دهید. نه تنها، ورزش برای سلامت کلی شما مهم است، بلکه به طور خاص به بدن شما کمک می کند تا پوست شما را سریعتر و موثرتر بهبود بخشد. این به شما کمک می کند تا از هر گونه اسکار ناخوشایند پس از آن جلوگیری کنید.

 

قبل از انجام هر گونه جراحی زیبایی، حتما از جراح خود در مورد گواهینامه های او سوال کنید. لیست گواهینامه هایی که او دارد باید شامل هیئت جراحی پلاستیک آمریکا باشد. اگر این گواهینامه را ندارد، به سراغ جراح دیگری بروید. گول گواهینامه هایی را نخورید که استانداردهای بالایی را که این گواهینامه دارد را ندارد.

 

بنابراین شما آن را دارید، جراحی زیبایی همه جا وجود دارد! این یک پدیده جهانی است که همه افراد از آن استفاده می کنند. بسیاری از کسانی که جراحی را انجام می دهند از انتخاب خود پشیمان نیستند. با توجه به نکات این مقاله، می توانید به مطب هر دکتری بروید و یک جراحی زیبایی را که مطابق با نیازهای شما باشد برنامه ریزی کنید.

نکات جراحی زیبایی که همه باید بررسی کنند

۱۲ بازديد

امروزه اطلاعات زیادی در مورد جراحی زیبایی وجود دارد. این یک چیز خوب است زیرا، از بین تمام پایگاه های داده در مورد جراحی زیبایی که امروزه در دسترس است. بسیاری از افراد می توانند متوجه شوند که آنها نیز می توانند زیر چاقو بروند و به تغییر بدن خود برای همیشه کمک کنند. در ادامه بخوانید تا از این مقاله به عنوان منبعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی زیبایی استفاده کنید.

 

پس از انجام جراحی زیبایی مطمئن شوید که برای مدتی به صورت خود دست نزنید. حتی اگر ممکن است صورت شما احساس خارش کند، یا ممکن است بخواهید آن را لمس کنید، سعی کنید تا حد امکان اجازه دهید بهبود یابد. شما نمی خواهید چیزی را خراب کنید، پس برای مدتی صورت خود را به حال خود رها کنید.

 

هنگامی که قصد انجام عمل جراحی زیبایی شکم را دارید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید. برای اینکه کاندیدای خوبی برای این نوع روش باشید، باید به وزن مطلوب نزدیک باشید. ممکن است پوست شلی در اطراف ناحیه شکم ناشی از بارداری یا کاهش وزن سریع داشته باشید. جراح زیبایی از شما می خواهد که وزن ایده آل خود را داشته باشید تا یک عمل موفقیت آمیز داشته باشید.

 

در مورد جراح پلاستیک تحقیق کنید به دنبال توصیه ها و نظرات سایر افرادی باشید که قبلاً توسط پزشک جراحی انجام شده است. بهتر است قبل از انجام جراحی این موضوع را بررسی کنید. شما نمی خواهید یک عمل جراحی توسط یک پزشک انجام شود که بررسی های کمتری دارد.

 

قبل از انجام یک روش، مطمئن شوید که روش مذکور را به طور کامل بررسی کرده اید. بسیاری از مردم هیجان زده هستند و با عجله وارد مراحل خاصی می شوند. تحقیقات اولیه آنها به خواسته های آنها دامن می زند. آنها فراموش می کنند که مطمئن شوند که به اهمیت چنین تصمیمی احترام می گذارند و فرصت را به طور کامل بررسی نمی کنند.

 
لیفت با نخ چیست ؟ https://arshanclinic.com/face-lift-with-threads/


                                   


سابقه قصور جراح زیبایی خود را بررسی کنید. می توانید با دفتر مقررات بیمه در ایالت خود تماس بگیرید. در مورد هرگونه ادعای قصور حل شده علیه جراح خود مطلع شوید. داشتن ادعای قصور لزوما نباید یک معامله شکن باشد. ممکن است بخواهید در انتخاب خود تجدید نظر کنید اگر چندین ادعای قصور اخیر وجود دارد.

 

اطمینان حاصل کنید که نتایجی که می‌خواهید از یک عمل زیبایی به دست آورید، واقع بینانه هستند و بر پایه دستیابی به کمال فرش قرمز هالیوودی نیستند. جراحی پلاستیک همیشه تضمینی وجود ندارد. حتی با بهترین پزشک و مراقبت، ممکن است به نتیجه دقیقی که انتظارش را داشتید نرسید.

 

یکی از جنبه‌های مهم تحقیقات جراح قبل از جراحی زیبایی، بررسی تاریخچه قصور جراح است. می خواهید بدانید که آیا او ادعایی علیه خود داشته است یا خیر. اگرچه هر جراح ممکن است با یک بیمار ناراضی به پایان برسد، ادعاهای متعدد یک پرچم قرمز بزرگ است.

 

در مورد مکانی که قصد انجام جراحی زیبایی را دارید تحقیق کنید. به دنبال این باشید که مرکز جراحی دارای اعتبار، بازرسی و مجوز باشد. حتی جراحان پزشک نیز نیاز به معاینه و ثبت نام دارند. اطمینان حاصل کنید که مکانی که در آن جراحی خود را در آن برنامه ریزی می کنید، الزامات ایالت را برآورده می کند. همچنین بررسی کنید که هیچ کت و شلوار قصور مرتبط با کلینیک وجود نداشته باشد.

 

اگر به انجام برخی جراحی های زیبایی فکر می کنید، باید به خاطر داشته باشید که تمام جراحی ها با خطراتی همراه هستند. مهم نیست که جراحی چقدر جزئی باشد، همیشه خطر عوارض وجود دارد. بنابراین به یاد داشته باشید که برای انجام یک عمل جراحی زیبایی آماده باشید.

 

معمولاً بیماران در طول عمل جراحی خود مقدار زیادی خون از دست می دهند. در اکثر جراحی ها مقداری خونریزی رخ می دهد. با این حال، اگر خونریزی بیش از حد وجود داشته باشد، ممکن است مشکلات جدی داشته باشید. خونریزی ممکن است در طول عمل یا پس از آن اتفاق بیفتد. اگرچه چنین عوارض بزرگی نادر است، اما باید بدانید که در این شرایط چه باید بکنید. بنابراین مهم است که با جراح خود در مورد آنچه باید انتظار داشته باشید صحبت کنید زیرا مربوط به کبودی و از دست دادن خون است.

 

به یاد داشته باشید که جراحی زیبایی در واقع جراحی است. پس از اتمام جراحی به زمان بهبودی نیاز خواهید داشت. پروتکل بهبودی جراح خود را دقیقاً دنبال کنید. این به شما کمک می کند زودتر احساس بهتری داشته باشید. از عفونت و عوارض بعدی جلوگیری می کند. به توصیه های پزشک خود گوش کنید، خوب خواهید شد.

 

در حالی که اولین دکتری که با او مشورت می کنید ممکن است همه چیزهای درست را بگوید، هنوز باید قبل از تصمیم گیری در مورد محل انجام جراحی با چندین جراح دیگر صحبت کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که همه چیزهایی که گفته می شود درست است، و همه آن ها فقط برای به دست آوردن کسب و کار شما گفته نشده است.

 

وقتی به پیشنهاد نهایی که به شما داده شده است نگاه می کنید، باید چند سوال بپرسید. اولین سوال این است که آیا قیمت ذکر شده نهایی است یا نه، یا صرفاً یک تخمین است. نکته مهم دیگری که باید در مورد آن بپرسید، تقسیم دقیق قیمت است. هر دلار به کجا می رود.

 

مهمترین چیزهایی که باید در مورد دکتر یاد بگیرید چیست؟ قبل از جراحی، شما باید اطلاعات زیادی در مورد جراح و روش انجام دهید. یکی از مهمترین موارد این است که آنها توسط هیئت مدیره تأیید شده باشند. بخواهید تصاویر بیمارانی را که او آنها را عمل کرده است ببینید. در مورد همه چیز از جمله روش، زمان بهبودی و داروهای مورد نیاز پرس و جو کنید.

 

با دکتر صحبت کنید تا ببینید آیا آنها موارد خاصی دارند یا خیر. برخی از مراکز در نرخ های خود انعطاف پذیر هستند. دیگران معاملات تبلیغاتی را برای جذب بیماران جدید ارائه می دهند. تا زمانی که نپرسید، هرگز نمی‌دانید، بنابراین پرس و جو کنید و ببینید آیا نمی‌توانید تخفیفی برای خود تضمین کنید.

 

قبل از اینکه وارد عمل جراحی شوید، بدانید که اگر اوضاع بهم ریخته باشد، چه گزینه هایی دارید. اگر تجربه جراحی زیبایی ضعیفی دارید، ممکن است بعد از این واقعیت آنقدر از نظر احساسی به خطر بیفتید که نتوانید به طور موثر گزینه های خود را بررسی کنید. به خودتان لطف کنید و از قبل تحقیق کنید. این می تواند به شما آرامش خاطر بدهد که برای جراحی نیاز به آرامش کامل دارید.

 

در مورد موضوع جراحی زیبایی احساس بهتری دارید؟ خوب، باید شروع به احساس اعتماد به نفس و خوش بین بودن نسبت به آینده کنید، زیرا اگر ظاهر خود را بهبود ببخشید، آینده امیدوار کننده ای خواهید داشت. نترسید، مطمئن شوید که تمام اقدامات احتیاطی لازم را هنگام انجام جراحی زیبایی انجام می دهید.

جراحی زیبایی و شما - آنچه باید بدانید

۹ بازديد

جراحی زیبایی روش جالبی است که سال ها مورد استفاده پزشکان قرار گرفته است. با استفاده از تغییراتی در بدن انسان، پزشکان می توانند ظاهر هر بیمار را به هر شکلی که بخواهند تغییر دهند. اگر این برای شما جذاب به نظر می رسد و می خواهید آن را امتحان کنید، بهتر است مقاله زیر را بخوانید. در مورد جراحی زیبایی توصیه هایی می کند.

 

مطمئن باشید که یک جراح بالقوه می تواند نمونه کارهایی از بیماران قبلی را در اختیار شما قرار دهد. تصاویر قبل و بعد از عمل را به دقت بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تاثیر کار جراح هستید یا خیر. هر چیزی را که در ذهن خود دارید بپرسید و به بیماران قبلی برای بازخورد آنها نگاه کنید. به این ترتیب، می توانید تعیین کنید که آیا بهترین پزشک را برای نیازهای خود پیدا کرده اید یا خیر.

 

از جراح پلاستیک خود در مورد آنتی بیوتیک ها بپرسید. احتمالاً به منظور کاهش خطرات عفونت و عوارض مربوط به جراحی، نیاز به مصرف این دارو قبل از جراحی دارید. اگر آنتی بیوتیک ها را به شما معرفی نکرد، با پزشک خود در مورد آنتی بیوتیک ها صحبت کنید. اگر او فکر می کند که آنها غیر ضروری هستند، مهم است که پزشک دیگری را پیدا کنید تا نظر دیگری را از او بگیرید.

 

هرگز اعتدال به اندازه در دنیای جراحی زیبایی مهم نبوده است. فقط یک روش درست می تواند همه چیز را در جهان تغییر دهد. تاثیر مثبت بر عزت نفس. با این حال، زیاده روی کردن بسیار رایج است. نتایج بسیاری از روش ها به ندرت خوب است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جراح پلاستیک خود به وزارت بهداشت ایالت خود مراجعه کنید. اطلاعات بیشتری در مورد تحصیلات او به دست خواهید آورد و متوجه خواهید شد که آیا او به درستی مجوز دارد یا خیر. از هر جراح بدون مجوز یا مدرک دانشگاهی مشروع دوری کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که نتایجی که می‌خواهید از یک عمل زیبایی به دست آورید، واقع بینانه هستند و بر پایه دستیابی به کمال فرش قرمز هالیوودی نیستند. جراحی پلاستیک همیشه تضمینی وجود ندارد. حتی با بهترین پزشک و مراقبت، ممکن است به نتیجه دقیقی که انتظارش را داشتید نرسید.

 

لازم است قبل از انجام هر گونه کار زیبایی در مورد همه چیز تحقیق کنید. قبل از مشاوره با جراح، باید همه چیزهایی را که در مورد روشی که می خواهید بدانید، بدانید. این به شما این امکان را می دهد که سؤالات مربوطه را بپرسید و زمانی که جراح شما تصویر دقیقی از عمل به شما نمی دهد، تشخیص دهید.

 

اگرچه هزینه در هنگام بررسی یک روش خارج از کشور مهم است، اما به دنبال جراحان و هزینه های مشابه نزدیک به خانه باشید. مراقبت از عوارض جراحی و کارهای پیگیری ناخواسته می تواند بسیار دشوار باشد، اگر فاصله زیادی با جراحی داشته باشید.

 

دریابید که جراح شما چند بار روش مورد نظر شما را انجام داده است. هر چه پزشک بیشتر عمل جراحی انجام داده باشد، مهارت های او بیشتر می شود. بنابراین مهم است که پزشکی را انتخاب کنید که جراحی های زیادی انجام داده باشد. این به این معنی است که نتایج ضعیف مکرر به احتمال زیاد در قالب پرونده های قصور گزارش می شود.


بوکال فت چیست ؟ اینجا کلیک کنید 

                                                         

                                                                    
     

مهمترین چیزی که قبل از هر عمل زیبایی باید در نظر گرفت این است که آیا واقعاً به جراحی نیاز دارید یا خیر. اگرچه اکثر جراحی های زیبایی نتایج مثبتی دارند، اما این روش ها بدون خطر نیستند. نارضایتی از نتایج، آسیب یا حتی مرگ همگی ممکن است، بنابراین بسیار مهم است که مطمئن باشید مزایای بالقوه بر خطرات احتمالی آن بیشتر است.

 

اگر آماده نیستید، تسلیم فشار نشوید. بسیاری از روش ها، روی کاغذ و در عمل، بسیار ساده و سریع هستند. گاهی اوقات، این ممکن است باعث شود که پزشکان شما را مجبور به تصمیم گیری سریع کنند، خیلی قبل از اینکه آماده باشید . مطمئن باشید که کنترل بازه زمانی را در دست دارید و اجازه ندهید قبل از آمادگی برای تصمیم گیری در مورد مسائل تحت فشار قرار بگیرید. هرگز در جراحی عجله نکنید و همیشه فرآیندهای جایگزین را در نظر بگیرید.

 

جستجوی خود را برای یک جراح از طریق هیئت جراحی پلاستیک آغاز کنید. این سازمان می‌تواند فهرستی از جراحان زیبایی دارای گواهی هیئت مدیره در منطقه شما را به شما ارائه دهد. شما می توانید با این جراحان مشورت کنید و مطمئن باشید که حداقل مهارت ها را برای عمل ایمن بر روی بیماران خود دارند.

 

لیفت صورت، ریتیدکتومی، علائم پیری در گردن و صورت را به طور قابل مشاهده ای بهبود می بخشد. به عنوان مثال، اگر بیمار تون عضلانی صورت خود را از دست داده باشد. بیماران طوری به نظر می رسند که گویی او ژوله دارد. هزینه متوسط جراحی لیفت صورت در ایالات متحده کمی بیش از 5000 دلار است.

 

اگر قصد دارید جراحی خود را برای درازمدت برنامه ریزی کنید، باید فورا رژیم خود را اصلاح کنید. اگر از قبل یک رژیم غذایی معقول دارید، می توانید آن را به خوبی تنظیم کنید. نکته مهم این است که قبل از تغییر بدن از طریق جراحی، سبک زندگی سالم داشته باشید. این باعث می شود که این روش بهترین تاثیر ممکن را داشته باشد.

 

قبل از انجام هر گونه جراحی زیبایی، حتما از جراح خود در مورد گواهینامه های او سوال کنید. لیست گواهینامه هایی که او دارد باید شامل هیئت جراحی پلاستیک آمریکا باشد. اگر این گواهینامه را ندارد، به سراغ جراح دیگری بروید. گول گواهینامه هایی را نخورید که استانداردهای بالایی را که این گواهینامه دارد را ندارد.

 

مطمئن شوید که خطرات عمل خود را درک کرده اید. هیچ روش پزشکی بدون خطر نیست و این شامل جراحی پلاستیک می شود. از پزشک خود بخواهید که آنها را برای شما توضیح دهد و همچنین تحقیقات خود را انجام دهید. این به شما کمک می کند که اگر نتیجه منفی غیرمنتظره ای باشد، آماده باشید. اگر با سطح خطری که خود را در آن قرار می دهید راحت نیستید، ممکن است بخواهید در مورد جراحی تجدید نظر کنید.

 

یکی از موارد بسیار مهمی که در تصمیم گیری در مورد انجام یا عدم انجام جراحی زیبایی باید در نظر گرفت این واقعیت است که شما باید انتظارات خود را کنترل کنید. این مهم است زیرا ممکن است نتیجه جراحی شما کمتر از حد انتظار شما باشد و شما باید خود را از نظر ذهنی برای این امر آماده کنید.

 

پس از خواندن این مقاله، امیدواریم درک روشنی در مورد جراحی زیبایی داشته باشید. از جراحی زیبایی می توان برای تغییر ظاهر هر فردی استفاده کرد. با توجه به تعداد روش های جراحی زیبایی که وجود دارد، احتمالات بی پایان است. بنابراین، اگر قصد دارید زیر چاقو بپرید، توصیه های این مقاله را به خاطر بسپارید.

جراحی زیبایی: تصمیم گیری درست برای شما

۱۱ بازديد

به جراحی زیبایی علاقه دارید؟ احساس می کنید می توانید از اطلاعات بیشتری در مورد هر چیزی استفاده کنید، که با جراحی زیبایی مرتبط است؟ خوب شما خوش شانس هستید، زیرا این مقاله راهنمای شما در سفر جراحی زیبایی شما خواهد بود. از آنچه می خواهید یاد بگیرید یادداشت کنید. این می تواند تصور شما را در مورد جراحی زیبایی و آنچه که باید انجام دهید تغییر دهد.

 

از جراح پلاستیک خود در مورد آنتی بیوتیک ها بپرسید. برای به حداقل رساندن احتمال عوارض ناشی از عفونت، بسیاری از پزشکان از بیماران می خواهند قبل از جراحی یک رژیم آنتی بیوتیکی را شروع کنند. اگر پزشک به شما آنتی بیوتیک نمی دهد، نظر دیگری بگیرید.

 

با پزشک خود اطمینان حاصل کنید که چه مدت پس از جراحی باید آنتی بیوتیک مصرف کنید. آنتی‌بیوتیک‌ها می‌توانند باعث شوند که احساس متفاوتی داشته باشید و به درستی عمل نکنند. بنابراین شما می خواهید بدانید که قبل از بهبودی کامل چقدر طول می کشد. سپس می توانید دوباره زندگی عادی داشته باشید.

 

به خاطر داشته باشید که قبل از شروع به دیدن نتایج، یک روش میکرودرم ابریژن باید چندین بار انجام شود. بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که فقط برای یک روش پول کافی پس انداز می کنند، سپس وقتی نتیجه ای نمی بینند ناراحت می شوند. شما باید حداقل برای پنج یا شش جلسه برنامه ریزی کنید.

 

رینوپلاستی جراحی است که باعث تغییر شکل بینی می شود. این جراحی تقریباً رایج ترین جراحی زیبایی است. جراح بینی را بزرگتر یا کوچکتر می کند یا شکل پل یا نوک بینی را به کلی تغییر می دهد. می تواند آسیب، نقص مادرزادی یا مشکل تنفسی را اصلاح کند.

 

هنگام در نظر گرفتن جراحی زیبایی، مطمئن شوید که قبل از مراجعه به یک متخصص، لیستی از سوالات را تهیه کرده اید. این مهم است زیرا نه تنها آنها از اینکه شما به خوبی آماده شده اید قدردانی می کنند، بلکه این یک راه عالی برای اطمینان از این است که به هر یک از سوالات شما پاسخ داده می شود.

 

در صورت نیاز وقت بگذارید و مقداری پول پس انداز کنید. اگر این راه حل خطرناک تر است یا اگر جراح به درستی صلاحیت نداشته باشد، هرگز نباید به جایگزین ارزان تری بسنده کنید. اگر می خواهید جراحی کنید، هزینه کامل را بپردازید و به جای پس انداز، به دنبال کیفیت باشید.

 

تحت تاثیر نرخ های پایین قرار نگیرید. کیفیت مهم است، شما نباید فقط یک جراح را انتخاب کنید زیرا آنها در محدوده قیمت شما قرار می گیرند. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است از نتایج ناراضی باشید. شما مجبور خواهید شد پول بیشتری بپردازید تا چیزی را که دوست ندارید تعمیر کنید. علاوه بر قیمت، صلاحیت های جراح مورد نظر خود را نیز در نظر بگیرید.

 

هنگامی که به فکر جراحی پلاستیک هستید، چند نکته وجود دارد که باید در مورد آنها یاد بگیرید. ریکاوری یکی از این جنبه هاست. قیمت ها و روش پرداخت باید دغدغه بعدی شما باشد. همچنین باید در مورد عفونت ها یا التهابات بعد از جراحی اطلاعات بیشتری کسب کنید. در نهایت، تمام خطرات مربوط به انجام عمل خود را ارزیابی کنید.

 

شما باید از ابزارهایی مانند نرم افزار ویرایش عکس استفاده کنید تا تصوری از ظاهر خود پس از جراحی داشته باشید. بسیاری از کلینیک های جراحی زیبایی این خدمات را ارائه می دهند. شما باید این تصاویر ویرایش شده را چاپ کنید و چند هفته وقت بگذارید تا به آنها نگاه کنید و مطمئن شوید که این همان چیزی است که واقعا می خواهید.

 

هرکسی که به جراحی زیبایی فکر می کند باید چگونگی تناسب آن با زندگی خود را تجزیه و تحلیل کند. به تعویق انداختن جراحی در صورتی که بیمار دچار استرس شدید یا تغییرات شدید باشد منطقی است. آنها ممکن است بخواهند پس از بهبودی از تغییرات عاطفی در زندگی خود، جراحی زیبایی را در نظر بگیرند.

 

هنگامی که رژیم غذایی خود را تغییر می دهید تا برای جراحی آینده آماده شوید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در حالی که آنچه می خورید مهم ترین است، می توانید بدن خود را از طریق مکمل ها و ویتامین ها تنظیم کنید. برای زنان، مصرف ویتامین هایی مانند C، A و E مهم است.

سانترال لب یا همان لیفت لب یک روش برای بالا کشیدن لب‌ها با جراحی سرپایی است. در این روش فاصله لب بالا از بینی کاهش پیدا می‌ کند و وسعت ناحیه قرمز رنگ لب افزایش پیدا خواهد کرد. از آنجایی که شکل لب تاثیر بسیار زیادی در فه افراد و زیبایی آنها می‌ گذارد این روزها عمل‌های جراحی زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است.
                                                                                        
                                                               
                                                        

 

مهم نیست که چه نوع جراحی پلاستیک انجام داده اید، مهم است که از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. همانطور که قبلاً می دانید، اشعه ماوراء بنفش همیشه برای شما مضر است. اما وقتی جراحی زیبایی انجام داده اید، حتی بدتر است. از آنجا که پوست شما در حال حاضر بسیار حساس است، که نور خورشید می تواند به سرعت باعث آسیب شود.

 

اگر قبل از انجام جراحی زیبایی برای نظر دیگری در مورد موضوعی به پزشک دیگری مراجعه کردید، به او نگویید که قبلاً با پزشک قبلی این موضوع را بررسی کرده اید. این دانش ممکن است تفکر و عینیت آنها را منحرف کند. شما می خواهید تشخیص آنها کاملاً واضح باشد و برای شما ارزشمند باشد.

 

منتظر جای زخم باشید بسیاری از افراد با توقعات غیرواقعی مبنی بر ظاهر شدن با اندامی بی نقص وارد جراحی زیبایی می شوند. در حالی که بسیاری از روش‌ها پیشرفت‌هایی را در جهت به حداقل رساندن این امر انجام داده‌اند، این واقعیت باقی می‌ماند که اکثر آنها نوعی اسکار بر جای می‌گذارند. جراحی شکم یکی از بزرگ‌ترین آنهاست و می‌توانید بعد از جراحی انتظار یک اسکار دائمی از لگن تا لگن را داشته باشید.

 

لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست. در حالی که لیپوساکشن می تواند وزن بدن شما را از بین ببرد، این روش به عنوان راهی برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده است. این روش زمانی بیشترین موفقیت را دارد که برای کانتور کردن بدن، برداشتن پاکت‌های چربی که پس از رژیم سنتی و ورزش در کاهش آنها باقی مانده است، استفاده شود.

 

باید بدانید که اگر زیر 20 سال دارید، کاشت سینه می‌تواند در رشد طبیعی شما اختلال ایجاد کند. اگر خیلی زود پروتز سینه انجام دهید، ممکن است حتی کار نکنند و ممکن است از تصمیم خود پشیمان شوید.

 

اگر زندگی شما در حال حاضر پر از استرس است، ممکن است ایده خوبی باشد که هر جراحی زیبایی را که در نظر دارید به تعویق بیندازید. حتی جزئی ترین عمل های زیبایی شامل تصمیمات و هزینه های بسیار جدی است. اگر مشکلات بزرگ و دراماتیک زیادی در زندگی خود دارید، به سادگی نمی توانید آن تصمیمات را به روشی بی طرفانه بگیرید. زمانی که وضعیت شما کمی آرام تر است، موضوع را دوباره بررسی کنید.

 

برای انجام کاری که احساس می کنید درست است، قدم بردارید. برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید جراحی زیبایی انجام دهید. برای اینکه برای همیشه زندگی شاد داشته باشید، باید از وضعیت بدن خود راضی باشید. بهترین راه برای انجام این کار انجام جراحی زیبایی است.

جراحی زیبایی: نکات، ترفندها و توصیه های مفید

۱۲ بازديد

زمان و استرس می تواند خیلی از افراد و همچنین ظاهر او را از بین ببرد. خوشبختانه، گزینه های موجود در جراحی زیبایی بسیار گسترده و بسیار موثر هستند. اگر نمی‌دانید که آیا یک یا چند مورد از این روش‌ها ممکن است برای شما مناسب باشد، به خواندن نکات و توصیه‌هایی ادامه دهید که به شما در تصمیم‌گیری کمک می‌کنند.

 

از جراح خود بپرسید که چگونه از تشکیل لخته های خون در طول جراحی جلوگیری می کند. معمولاً برای جلوگیری از تشکیل لخته خون به شما رقیق کننده خون می دهند. اگر این راه حلی است که جراح شما می خواهد از آن استفاده کند، با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که می توانید با خیال راحت داروهای رقیق کننده خون مصرف کنید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، حتماً کمی در مورد جراحی زیبایی تحقیق کنید. شما می خواهید همه چیزهایی که در جراحی زیبایی دخیل است مانند هزینه ها، خطرات، و اینکه چگونه باید برای جراحی واقعی آماده شوید را درک کنید. پس از کمی تحقیق می توانید تشخیص دهید که آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر.

 

قبل از انجام یک روش، مطمئن شوید که روش مذکور را به طور کامل بررسی کرده اید. بسیاری از مردم هیجان زده هستند و با عجله وارد مراحل خاصی می شوند. تحقیقات اولیه آنها به خواسته های آنها دامن می زند. آنها فراموش می کنند که مطمئن شوند که به اهمیت چنین تصمیمی احترام می گذارند و فرصت را به طور کامل بررسی نمی کنند.

 

هنگام بررسی هر نوع جراحی، همیشه باید برای مشکلات آماده باشید. این در مورد جراحی پلاستیک حتی بیشتر صادق است، زیرا شما نیز شانس یک کار ناموفق را دارید. این به معنای ترساندن شما نیست، فقط به عنوان یادآوری است که شماره یک جراح پشتیبان را در اختیار داشته باشید.

 

بوتاکس بیشتر یک تزریق است تا جراحی، اما هنوز هم مهم است که پزشک تزریق را انجام دهد. افرادی هستند که حتی این روش را در سالن ها انجام می دهند. این ممکن است بسیار مقرون به صرفه باشد، اما سلامت شما ممکن است در خطر باشد و نتایج ممکن است خیلی خوب نباشد.

 

اگر پزشک شما فقط در مورد مزایای جراحی شما صحبت کرده است، ممکن است بخواهید در مورد جراح خود تجدید نظر کنید. یک جراح با کیفیت نه تنها در مورد مزایا بلکه در مورد خطرات و خطرات مرتبط با جراحی با شما صحبت خواهد کرد. اگر پزشک شما چیزی بیش از یک فروشنده نیست، باید به جستجو ادامه دهید.

 

از جراح خود بپرسید که آیا او به تنهایی بیهوشی را برای جراحی زیبایی شما انجام می دهد. اگر چنین است، اصرار کنید که یک متخصص بیهوشی یا پرستار بیهوشی در جراحی شما شرکت کند. اگر در حین جراحی مشکلی در بیهوشی وجود داشته باشد، ممکن است پزشک در برخورد با بیهوشی و جراحی با مشکل مواجه شود.

 

قبل از انتخاب جراح، کت و شلوارهای قصور را بررسی کنید. در حالی که برخی از کت و شلوارهای قصور به صورت بیهوده شروع می شوند، جراح با سابقه چنین لباس هایی احتمالاً انتخاب ضعیفی است. هیئت‌های صدور مجوز ایالتی و سایر آژانس‌های صدور گواهی محلی می‌توانند قبل از اینکه مرتکب شوید، در مورد سابقه قصور جراحتان صحبت کنند.

تیپ پلاستی یکی از انواع عمل زیبایی بینی است. تیپ پلاستی به معنای عمل زیبایی بینی بدون بیهوشی است که در آن از گچ پس از عمل استفاده نمی ‌شود. این عمل امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و روی نوک بینی برای تعادل و کاهش حجم آن انجام می‌ شود.

 




آیا کاندیدای خوبی برای جراحی پلاستیک هستید؟ بیشتر جراحان فقط برای افرادی که بالای 18 سال سن دارند، جراحی انتخابی انجام می دهند. دوم اینکه شما باید در سلامت کامل باشید. سابقه بیماری قلبی، گردش خون یا خونریزی یا هر بیماری دیگری که می تواند بر روند بهبودی تأثیر بگذارد، نداشته باشید.

 

این احتمال وجود دارد که از نتایج جراحی زیبایی خود ناراضی باشید. شما می توانید با انجام تحقیقات خود در مورد جراح و مرکز درمانی که در آن عمل خود را انجام می دهید، شانس را کاهش دهید. مطمئن باشید که جراح تمام گواهینامه های مناسب و شهرت زیادی در جامعه دارد.

 

جراحی زیبایی برای اصلاح بینی را رینوپلاستی می نامند. بسیاری از نوجوانان امروزی برای ایجاد بینی عالی درخواست عمل بینی دارند. در صورتی که بینی نوجوان خود شکسته باشد، ممکن است بخواهید جراحی زیبایی بینی را برای نوجوان خود انجام دهید. هزینه متوسط جراحی بینی در ایالات متحده تقریباً 4000 دلار است. در حالی که این روش بالا به نظر می رسد، مزایای عزت نفس نوجوان شما ارزش آن را دارد.

 

اگر قصد انجام هر نوع جراحی زیبایی را دارید، باید سوالات خود را بپرسید.

آیا این روش خطراتی دارد؟ چقدر زمان ریکاوری نیاز دارم؟ عوارض احتمالی آن چیست؟ همه اینها سوالات عالی هستند که باید قبل از تصمیم گیری برای انجام هر گونه جراحی زیبایی پرسیده شوند.

 

اگر سیگار می کشید و قصد انجام جراحی زیبایی را دارید، سعی کنید یک ماه قبل از عمل آن را ترک کنید. برخی از جراحان ممکن است از جراحی افراد سیگاری خودداری کنند. هنگامی که سیگار می کشید، خون به درستی در سراسر بدن شما جریان نمی یابد و زمان بهبودی پس از جراحی افزایش می یابد.

 

به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از جراحی زیبایی به میان می آید، هرگز برای فکر کردن دیر نیست. فرآیند آماده سازی گسترده مورد نیاز، می تواند بیان شک و تردیدهایی را که در طول مسیر به وجود می آید را برای شما سخت کند. به ندای درونی خود گوش دهید و تمام زمان مورد نیاز خود را به خود اختصاص دهید تا مطمئن شوید که کار درست را انجام می دهید.

 

قبل از انجام هر عملی باید خود را در مورد مزایا و معایب جراحی زیبایی آموزش دهید. شما باید مجوز و بررسی های بیمار جراح آینده خود را بررسی کنید. در حالی که جراحی زیبایی در حال رایج تر شدن است، هنوز یک روش جدی است. شما باید به اندازه کافی تحقیق کنید تا مطمئن شوید همه چیز همانطور که می خواهید پیش می رود.

 

در مورد انتظار بیش از حد از جراحی پلاستیک خود محتاط باشید. در حالی که جراحی پلاستیک ظاهر شما را تغییر می دهد و شاید ظاهر شما را بهبود می بخشد، اما نمی تواند مشکلات زندگی شما را برطرف کند. اگر قبل از جراحی بدبخت هستید، احتمالاً بعد از جراحی نیز بدبخت خواهید بود. انتظار هر چیز متفاوتی منجر به ناامیدی می شود. به همین دلیل است که قبل از انجام عمل جراحی پلاستیک با یک متخصص سلامت روان صحبت کنید.

 

نوع نگاه ما جنبه مهمی از روان ماست. اگر مانند گذشته از ظاهر خود راضی نیستید، ادامه دهید و احتمالات ارائه شده توسط جراحی زیبایی را بررسی کنید! امیدواریم این مقاله به سوالات اصلی شما پاسخ داده باشد و نکات مثبت و منفی را روشن کند. اکنون می توانید تصمیمی آگاهانه و مفید بگیرید.
 

انتخاب برای انجام جراحی پلاستیک: آنچه ابتدا باید بدانید

۱۶ بازديد

جراحی زیبایی چیزی است که باید قبل از پریدن به آن عمیقاً فکر کرد. شما باید سؤالات درستی را بدانید که باید از خود و همچنین هر کسی که برای انجام مراحل با آنها مصاحبه می کنید بپرسید. این مقاله سعی خواهد کرد آنچه را که باید در مورد آن فکر کنید و آنچه را که باید بدانید را برجسته کنید.

 

پس از انجام جراحی زیبایی مطمئن شوید که برای مدتی به صورت خود دست نزنید. حتی اگر ممکن است صورت شما احساس خارش کند، یا ممکن است بخواهید آن را لمس کنید، سعی کنید تا حد امکان اجازه دهید بهبود یابد. شما نمی خواهید چیزی را خراب کنید، پس برای مدتی صورت خود را به حال خود رها کنید.

 

جراحی زیبایی روش آسانی نیست و بنابراین نباید به راحتی انجام شود. اگر هفته گذشته تصمیم گرفتید که می خواهید چیزی را در بدن خود تغییر دهید، احتمالاً باید کمی بیشتر به آن توجه کنید. به این به عنوان سرمایه گذاری روی ظاهر خود فکر کنید و تصمیمات درستی بگیرید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، حتماً کمی در مورد جراحی زیبایی تحقیق کنید. شما می خواهید همه چیزهایی که در جراحی زیبایی دخیل است مانند هزینه ها، خطرات، و اینکه چگونه باید برای جراحی واقعی آماده شوید را درک کنید. پس از کمی تحقیق می توانید تشخیص دهید که آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر.

 

در مورد گزینه های مختلف برای بیهوشی بپرسید. برای مداخلات بزرگ، بیهوشی عمومی بهترین است، اما باید در مورد خطرات مربوطه بدانید. شما این حق را دارید که درخواست بیهوشی عمومی یا موضعی کنید، اما تحقیقات بیشتری انجام دهید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید. از جراح خود بخواهید که در صورت لزوم از یک پرستار واجد شرایط برای بیهوشی او کمک کند.

 

پس از تزریق بوتاکس، نگران نباشید، یا ناراحتی خود را بلافاصله پس از انجام عمل، تغییر محسوسی در صورت خود مشاهده نکنید. در بسیاری از موارد، ممکن است تا یک هفته تمام طول بکشد، قبل از اینکه شروع به دیدن اثرات کامل آن کنید.

 

از آمادگی های لازم برای مراقبت های بعد از جراحی مطلع شوید. برخی از جراحی های زیبایی، مانند بزرگ کردن سینه، شما را ملزم به مصرف داروها یا کرم ها پس از انجام عمل می کند. عاقلانه است که در مورد مراقبت های بعد از عمل قبل از جراحی یاد بگیرید. آخرین کاری که می‌خواهید بعد از عمل انجام دهید این است که محصولات را به پایان برسانید.

 

دریابید که جراح شما چند بار روش مورد نظر شما را انجام داده است. یک جراح هر چه بیشتر عمل کند، ماهرتر خواهد بود. تعداد زیادی از بیماران سابق نشان می دهد که جراح اقدامات زیادی را انجام داده است. این به شما مجموعه بزرگی از اطلاعات را می دهد که هنگام تعیین کیفیت باید به آنها توجه کنید.

 

مهم نیست که یک عمل جراحی زیبایی چقدر جزئی است، شما باید یک شبکه پشتیبانی محکم در جای خود داشته باشید. مطمئن شوید که یکی از دوستان یا خویشاوندان دقیقاً می داند کجا هستید و چه می کنید. جراح شما و تیم او نیز باید اطلاعات تماس مربوطه را داشته باشند. به این ترتیب، فقط در صورت بروز عوارض غیرمنتظره، شخصی آماده کمک به شما خواهد بود.

 

در مورد خطرات رویه(هایی) که می خواهید انجام دهید تحقیق کنید. چیزی را انتخاب نکنید و کورکورانه وارد آن نشوید، زیرا ممکن است به معنای زیان بزرگی برای امرار معاش یا حتی زندگی شما باشد. همانطور که عوارض جانبی دارو را بررسی می کنید، دریابید که چه اتفاقی ممکن است در طول جراحی و بعد از آن بیفتد.

 

هنگام در نظر گرفتن جراحی زیبایی، مطمئن شوید که قبل از مراجعه به یک متخصص، لیستی از سوالات را تهیه کرده اید. این مهم است زیرا نه تنها آنها از اینکه شما به خوبی آماده شده اید قدردانی می کنند، بلکه این یک راه عالی برای اطمینان از این است که به هر یک از سوالات شما پاسخ داده می شود.

 

در صورت نیاز وقت بگذارید و مقداری پول پس انداز کنید. اگر این راه حل خطرناک تر است یا اگر جراح به درستی صلاحیت نداشته باشد، هرگز نباید به جایگزین ارزان تری بسنده کنید. اگر می خواهید جراحی کنید، هزینه کامل را بپردازید و به جای پس انداز، به دنبال کیفیت باشید.

 

شما باید لیستی از سوالاتی که می خواهید جراح به آنها پاسخ دهد تهیه کنید. قبل از هر تصمیمی، باید جراح خود به خوبی از آن مطلع شوید. دریابید که آیا جراح دارای گواهینامه کامل بورد است یا خیر. برای مشاهده نتایجی که جراح می تواند ارائه دهد، به عکس های قبل و بعد از سایر بیماران نگاه کنید. علاوه بر این، سعی کنید تمام اطلاعات مربوط به روش خود را به دست آورید.

 

همه چیز باید برای بهبودی شما پس از جراحی آماده باشد. چند هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید و به اندازه کافی غذا در یخچال نگهداری کنید تا مجبور نباشید خانه خود را ترک کنید. به دوستان و خانواده خود اطلاع دهید که احتمالاً به کمک نیاز خواهید داشت و ممکن است نتوانید رانندگی کنید.

 

مراقب جراحانی باشید که خود را به عنوان "تأیید هیئت مدیره" تبلیغ می کنند، اما مشخص نمی کنند چه بردی دارند. هر پزشک دارای مجوز می تواند به طور قانونی عمل جراحی پلاستیک را انجام دهد، حتی بدون داشتن گواهی از هیئت جراحی پلاستیک. آنها ممکن است در زمینه دیگری، کاملاً غیرمرتبط با جراحی پلاستیک یا زیبایی، گواهی هیئت مدیره داشته باشند. مشخصات گواهینامه را بخواهید.

 

طوری برنامه ریزی کنید که زندگی شما برای دو هفته بلافاصله پس از جراحی بیش از حد سخت نباشد. وقتی جراحی زیبایی را در نظر می گیرید، به این سادگی نیست که یک روز مرخصی بگیرید و سپس به سر کار برگردید. عامل زمان بهبودی همچنین به عنوان اینکه در صورت نیاز به کمک برای چند روز، شخصی در دسترس شما باشد تا به شما کمک کند.

 

اگر جراحی زیبایی خارج از محدوده قیمت شما به نظر می رسد، می توانید آن را در خارج از ایالات متحده انجام دهید. گردشگری پزشکی محبوبیت زیادی پیدا کرده است، زیرا هزینه های مربوط به برخی روش ها گاهی نصف قیمت در یک کشور خارجی است. اما مراقب باشید که چه کسی را برای انجام این روش انتخاب می کنید. تحقیقات خود را در مورد اعتبار جراح قبل از امضای نهایی انجام دهید.

رینوپلاستی به منظور جراحی بینی برای زیبا شدن آن انجام می ‌شود. در این عمل زیبایی ساختار بینی تغییر می ‌کند و عملکرد آن بهبود می ‌یابد. این نوع عمل زیبایی می ‌تواند باعث تنفس بهتر فرد شود و علاوه بر زیبایی اصلاحات مختلفی هم در بینی صورت گیرد.

 





شما می توانید کتاب پشت کتاب و مقاله به مقاله بخوانید و فقط سطح جراحی زیبایی، گزینه ها، هزینه ها و عوارض آن را بنویسید. این مقاله سعی کرده است تا برخی از مهم‌ترین قطعات پازل را برای شما به نمایش بگذارد. به تحقیقات خود ادامه دهید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

 

این نکات عالی جراحی زیبایی را بررسی کنید

۱۳ بازديد

یکی از تصمیمات مهم انتخاب جراح است. قبل از انجام هر کاری توسط پزشک، زمانی را برای بررسی سوابق و اعتبار پزشک خود اختصاص دهید. توصیه های به اشتراک گذاشته شده در اینجا باید به شما کمک کند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید!

 

اگر قصد انجام جراحی بزرگ کردن سینه را دارید، باید تمام خطرات مربوط به هر جراحی را قبل از اقدام در نظر بگیرید. یکی از شایع ترین شکایات بیمارانی که جراحی بزرگ کردن سینه انجام داده اند، از دست دادن حس در ناحیه نوک سینه است. برای کاهش خطر، نگرانی های خود را قبل از جراحی با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید.

 

در مورد جراح پلاستیک تحقیق کنید به دنبال توصیه ها و نظرات سایر افرادی باشید که قبلاً توسط پزشک جراحی انجام شده است. بهتر است قبل از انجام جراحی این موضوع را بررسی کنید. شما نمی خواهید یک عمل جراحی توسط یک پزشک انجام شود که بررسی های کمتری دارد.

 

استفاده از بیهوشی همیشه با سطحی از خطر همراه است. در طی یک عمل جراحی، آریتمی قلبی ممکن است ایجاد شود. بیهوشی عمومی گاهی اوقات باعث نامنظم شدن ضربان قلب می شود. این اتفاق گاهی در حین جراحی می افتد، زیرا جریان خون ممکن است پس از بیهوشی ناکافی شود. این منجر به آریتمی می شود که به نام ضربان قلب نامنظم نیز شناخته می شود.

 

برای هر جراحی زیبایی، مطمئن شوید که یک جراح زیبایی معتبر را انتخاب کنید که تجربه انجام عمل شما را داشته باشد. یک جراح عالی وقت صرف می کند تا با شما بنشیند و به شما کمک کند قبل از انجام جراحی خطرات موجود را درک کنید. آنها همچنین مایل خواهند بود اعتبار خود و هر اطلاعات دیگری را که شما بخواهید نشان دهند.

 

رینوپلاستی جراحی است که باعث تغییر شکل بینی می شود. این جراحی تقریباً رایج ترین جراحی زیبایی است. جراحی بینی را بزرگتر یا کوچکتر می کند یا شکل پل یا نوک بینی را به کلی تغییر می دهد. می تواند آسیب، نقص مادرزادی یا مشکل تنفسی را اصلاح کند.

 

به جراحی زیبایی به عنوان یک بازی فکر نکنید. از آنجا که، این یک روش پزشکی جدی است که می تواند زندگی شما را به خطر بیندازد. حتما از قبل برنامه ریزی کنید. شما می توانید نیاز خود را به انجام هر گونه جراحی اضافی در آینده برطرف کنید. بدانید چه می خواهید، و به آن پایبند باشید.

 

تمام دستورات جراح خود را پس از جراحی دنبال کنید. آخرین چیزی که نیاز دارید این است که مشکلی پیش بیاید، زیرا از پیروی از دستورات جراح خود غفلت کرده اید. اینجاست که بسیاری از افراد با رعایت نکردن قوانین شکست می خورند و عمل جراحی خود را به هم می ریزند. تنها چیزی که لازم است کمی صبر است و می تواند شما را برای زندگی تغییر دهد.

 

از قبل در مورد هزینه های جراحی بپرسید و حتما مراقب هزینه های پنهان باشید. هزینه جراح تنها در این معادله نیست. همچنین برای استفاده از اتاق عمل، داروی بیهوشی و خود ایمپلنت در صورت استفاده، هزینه‌هایی وجود دارد. در مورد هزینه های نهایی خروج از درب بپرسید.

 

وقتی به پیشنهاد نهایی که به شما داده شده است نگاه می کنید، باید چند سوال بپرسید. اولین سوال این است که آیا قیمت ذکر شده نهایی است یا نه، یا صرفاً یک تخمین است. نکته مهم دیگری که باید در مورد آن بپرسید، تقسیم دقیق قیمت است. هر دلار به کجا می رود.

 

قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید، تا جایی که می توانید برای جراحی زیبایی خود پول جمع آوری کنید. در حالی که گزینه های قیمت گذاری در دسترس شما هستند، آنها اغلب نرخ های بهره ای دارند که می توانید از آنها اجتناب کنید. برای جلوگیری از هزینه های مالی بالا، به سادگی برای جمع آوری پول قبل از جراحی وقت بگذارید.


جراحی بینی  به منظور تغییر ظاهر بینی خود به یک شکل نرمال و زیبا، یک گزینه بسیار مناسب است که می‌توانید برای خود انتخاب کنید. اگر مشکلی با ظاهر بینی خود دارید و می‌خواهید آن را بهبود دهید، جراحی بینی می‌تواند راه حلی مناسب باشد. 



 

در انتظارات خود واقع بین باشید. جراحی می تواند ظاهر فیزیکی شما را تغییر دهد، اما محدودیت هایی برای اثرات آن وجود دارد. به عنوان مثال، اگر به دلیل اینکه از اعتماد به نفس پایین رنج می‌برید، می‌خواهید جراحی کنید، احتمالاً حتی پس از جراحی نیز اعتماد به نفس پایینی خواهید داشت. ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی، مشاوره را در نظر بگیرید.

 

چند هفته پس از انجام جراحی زیبایی صبر کنید تا به رابطه جنسی به طور منظم بازگردید. اگرچه این ممکن است بر اساس نوع جراحی که انجام داده اید عجیب به نظر برسد، اما نمی خواهید فوراً هیچ فعالیت بدنی انجام دهید. این می تواند باعث افزایش سطح فشار خون شما شود.

 

منتظر جای زخم باشید بسیاری از افراد با توقعات غیرواقعی مبنی بر ظاهر شدن با اندامی بی نقص وارد جراحی زیبایی می شوند. در حالی که بسیاری از روش‌ها پیشرفت‌هایی را در جهت به حداقل رساندن این امر انجام داده‌اند، این واقعیت باقی می‌ماند که اکثر آنها نوعی اسکار بر جای می‌گذارند. جراحی شکم یکی از بزرگ‌ترین آنهاست و می‌توانید بعد از جراحی انتظار یک اسکار دائمی از لگن تا لگن را داشته باشید.

 

مانند هر جراحی دیگری، شما باتجربه ترین پزشک را می خواهید. نه فقط تجربه عمومی به عنوان یک جراح، بلکه جراحی که به طور منظم آن نوع جراحی را انجام می دهد که می خواهید انجام دهید. با یک پزشک خود را محبوس نکنید، تا زمانی که پزشکی را پیدا کنید که با آن راحت هستید به جستجو ادامه دهید.

 

به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از جراحی زیبایی به میان می آید، هرگز برای فکر کردن دیر نیست. فرآیند آماده سازی گسترده مورد نیاز، می تواند بیان شک و تردیدهایی را که در طول مسیر به وجود می آید را برای شما سخت کند. به ندای درونی خود گوش دهید و تمام زمان مورد نیاز خود را به خود اختصاص دهید تا مطمئن شوید که کار درست را انجام می دهید.

 

قبل از انجام عمل جراحی چندین ویتامین و مواد معدنی وجود دارد که در یک رژیم روزانه به آنها نیاز دارید. اینها شامل ویتامین های A، C و E است. بعد از اینکه در دوره نقاهت هستید، چند ویتامین اضافی وجود دارد. B6 و B12 که می خواهید به موارد قبلی اضافه کنید.

 

هنگام فکر کردن به جراحی پلاستیک، از مراجعه به پزشک خود و درخواست از او برای اینکه بدن شما را "درست شبیه به" دیگران نشان دهد، خودداری کنید، در حالی که داشتن تصویری از آنچه می خواهید در ذهنتان ایده خوبی است، هرگز ایده خوبی نیست که تصویر بسیار خاص در ذهن هر بدن متفاوت است، و نتیجه شما ممکن است شبیه دیگران نباشد. داشتن ذهن باز می تواند به جلوگیری از ناامیدی کمک کند.

 

انجام جراحی پلاستیک تصمیمی نیست که شما آن را ساده بگیرید. خود را آموزش دهید و جراح مناسب را برای این کار انتخاب کنید. توصیه های این مقاله را در نظر داشته باشید تا بتوانید در مورد هر کاری که انتخاب می کنید، انتخاب خوبی داشته باشید.

 

چگونه اندام زیبا تری داشته داشته باشیم؟

۱۵ بازديد


تزریق چربی به بدن 

آیا به جراحی پلاستیک فکر می کنید؟ آیا از خود می پرسید که آیا این گزینه برای شما مناسب است؟ تصمیمات جراحی پلاستیک هر ساله توسط میلیون ها نفر گرفته می شود. نتیجه گاهی فوق‌العاده است و گاهی یک شکست کامل. برای اینکه تجربه خود را به تجربه مثبت تبدیل کنید، ابتدا خود را آموزش دهید. این مقاله یک نقطه شروع عالی برای تصمیم گیری های آموزشی جراحی در اختیار شما قرار می دهد.

 

احتمالاً باید قبل از عمل موها را بردارید. از جراح خود بپرسید که کدام روش بهترین است. معمولاً اپیلاسیون بهترین راه حل است، اما اگر موهای زیادی ندارید، ممکن است بتوانید اصلاح کنید. جراح شما باید بتواند روش بهتر و بهترین محصولات را توصیه کند.

 

اگر قصد انجام جراحی بزرگ کردن سینه را دارید، باید تمام خطرات مربوط به هر جراحی را قبل از اقدام در نظر بگیرید. یکی از شایع ترین شکایات بیمارانی که جراحی بزرگ کردن سینه انجام داده اند، از دست دادن حس در ناحیه نوک سینه است. برای کاهش خطر، نگرانی های خود را قبل از جراحی با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید.

 

هر جراحی تخصصی دارد. باید با جراح مورد نظر صحبت کنید تا مطمئن شوید که تخصص او همان چیزی است که با نیازهای شما مطابقت دارد. در حالی که پزشکان زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از روش ها را انجام می دهند، بهترین کار این است که جراحی شما توسط فردی انجام شود که دانش تخصصی در آن نوع خاص دارد.

 

بررسی کنید که آیا جراح شما واجد شرایط است یا خیر. هنگام بررسی جراحی زیبایی، باید مطمئن شوید که جراح مورد استفاده شما صلاحیت دارد. بررسی های آنلاین را بررسی کنید. با هیئت پزشکی تماس بگیرید. اگر جراح دارای گواهینامه هیئت مدیره است، و در مورد هر گونه شکایت بپرسید. معاینه جراح در حال حاضر می تواند بعداً شما را از اندوه زیادی نجات دهد.

 

بررسی کنید که آیا جراح مجوز دارد یا خیر. همچنین، نگاه کنید تا ببینید آیا فردی که مد نظر شماست گواهینامه هیئت مدیره دارد یا خیر. در حالی که هیچ یک از این موارد تضمین نمی کند که جراحی شما بدون خطا انجام شود. عموماً جراحانی که این صلاحیت ها را دارند، در رشته خود با تجربه ترند.

 

تمام مدارک موجود در جراح پلاستیک خود را قبل از جراحی بررسی کنید. این یک فرآیند انتخاب مهم است، بنابراین آن را جدی بگیرید و هر جراح را که با آنها ملاقات می کنید برای گواهینامه مناسب و تجربه سابقه بررسی کنید. در مورد انواع جراحان زیبایی تحقیق کنید و از دوستان قابل اعتماد و اعضای خانواده که روش مشابهی را انجام داده اند، درخواست مراجعه کنید.

 

یکی از موارد بسیار مهمی که باید هنگام تصمیم گیری در مورد انجام یا عدم انجام جراحی زیبایی در نظر گرفت، تعیین خطرات آن است. این بسیار مهم است زیرا، شما می خواهید مطمئن شوید که سلامت شما در اولویت است. شما نمی خواهید خود را در موقعیتی قرار دهید که خطرات احتمالی سلامتی شما را تهدید کند.

 

جراح زیبایی شما تصمیماتی خواهد گرفت که شما باید به آنها احترام بگذارید. اگر او با انجام برخی روش ها احساس ناراحتی می کند، به احتمال زیاد دلیل بسیار خوبی وجود دارد. اگر فکر نمی کنید جراح درست می گوید، نظر دیگری پیدا کنید. انجام این کار می تواند تضمین کند که بهترین مراقبت های پزشکی ممکن را دارید.
با استفاده از تزریق چربی به بدن می توانید اندام زیبا تری داشته باشید. تزریق چربی به بدن یک عمل جراحی سرپایی است که امروزه مورد توجه بیشتر بانوان قرار گرفته است.

پس از انجام عمل زیبایی حتماً خواب کافی داشته باشید. درست مانند زمانی که بیمار هستید، بهترین پادزهر برای درد پس از جراحی که ممکن است داشته باشید، خوابیدن است. از شخص دیگری در خانواده خود بخواهید هر وظیفه ای را که ممکن است دارید به عهده بگیرد تا بتوانید به درستی استراحت کنید. گوشی خود را خاموش کنید و چراغ ها را خاموش کنید!

 

ممکن است به نوعی با جراح خود درگیری داشته باشید زیرا آنها از انجام عمل جراحی برای شما امتناع می ورزند. احتمالاً دلیل خوبی برای این وجود دارد و آنها به دنبال بهترین منافع شما هستند، بنابراین به آنها گوش دهید. اگر می خواهید، برای نظر دوم به پزشک دیگری مراجعه کنید.

 

در مورد عوارض و خطرات با پزشک خود صحبت کنید. مطمئن شوید که همه را درک می کنید. خیلی راحت می توانید آنقدر هیجان زده باشید که خطرات یا عوارض جراحی زیبایی خود را در نظر نگیرید، اما باید بدانید که وجود دارند. به پزشک خود گوش دهید و تعیین کنید که چگونه می توانید از هر دو اجتناب کنید.

 

حتی قبل از اینکه عمل زیبایی خود را انجام دهید، ممکن است عاقلانه باشد که مقداری نرم کننده مدفوع برای خود تهیه کنید. بسیاری از افراد هنگام انجام هر عملی دچار یبوست شدید می شوند. جراحی های پلاستیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یبوست برای سلامتی شما خوب نیست، نرم کننده مدفوع می تواند کمک بزرگی باشد.

 

جراحی زیبایی برای اصلاح بینی را رینوپلاستی می نامند. بسیاری از نوجوانان امروزی برای ایجاد بینی عالی درخواست عمل بینی دارند. در صورتی که بینی نوجوان خود شکسته باشد، ممکن است بخواهید جراحی زیبایی بینی را برای نوجوان خود انجام دهید. هزینه متوسط جراحی بینی در ایالات متحده تقریباً 4000 دلار است. در حالی که این روش بالا به نظر می رسد، مزایای عزت نفس نوجوان شما ارزش آن را دارد.

 

زمانی که برای جراحی زیبایی مراجعه می کنید، مطمئن شوید که ناخن های رنگ شده ندارید. پس از انجام بیهوشی، پزشک باید ناخن‌های شما را از نظر علائمی که نشان می‌دهد بدن شما اکسیژن کافی دریافت نمی‌کند، بررسی کند. میخ های رنگ شده تشخیص آن را تقریباً غیرممکن می کند.

 

انتظار داشته باشید که در طول نقاهت جراحی، قبل از آن بدتر به نظر برسید، بهتر به نظر برسید. تورم و کبودی بعد از جراحی به زودی از بین می رود. پس از انجام این کار، می توانید ایده بهتری از نتایج واقعی خود داشته باشید. با جراح خود در مورد مدت زمان بهبودی خود مشورت کنید.

 

بپرسید که آیا عمل جراحی زیبایی شما توسط ارائه دهنده بیمه شما پوشش داده می شود یا خیر. اگر جراحی انتخابی باشد، اغلب پاسخ منفی است، اما به هر حال بهتر است بپرسید. آنها ممکن است بتوانند با شما همکاری کنند تا ترتیبی را بیابند که از آن راضی هستید.

 

قبل از انجام عمل جراحی چندین ویتامین و مواد معدنی وجود دارد که در یک رژیم روزانه به آنها نیاز دارید. اینها شامل ویتامین های A، C و E است. بعد از اینکه در دوره نقاهت هستید، چند ویتامین اضافی وجود دارد. B6 و B12 که می خواهید به موارد قبلی اضافه کنید.

 

تصمیمات جراحی پلاستیک نباید توسط کسی ساده گرفته شود. قبل از ورود به هر نوع جراحی حتماً خود را آموزش دهید. سوالات درست را از پزشکان خود بپرسید. انجام این کار به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که در طول عمل خود ایمن باقی خواهید ماند و پس از انجام عمل خود راضی خواهید بود.